Benieuwd wat er nog meer op haar schouder en pols te zien isquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Riep iemand bollen?
[ afbeelding ]
Dat gebeurd dit uur sowieso welquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
zucht, gaan we weer
*doet broekje uit*
Ik ben klaar voor dit jaar. Vannacht de laatste gedaan.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
zucht, gaan we weer
*doet broekje uit*
Ik schrok een beetje van dit plaatje!quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het vuilnis.
[ afbeelding ]
Have you ever seen the rain?
Wel opgeruimd?quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ben klaar voor dit jaar. Vannacht de laatste gedaan.
Nog 3 hierna?quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit staat ook wel iets te hoog
Niet zo gek dit jaar.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit staat ook wel iets te hoog
Uiteraard. Werkster was maandag al geweest dus moest t zelf opruimen helaasquote:
Er is licht aan de horizon na komend jaar begreep ikquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nou ja dat is al wel doorgeprikt toch? Dat we iig nog 2x moeten boosteren komend jaar
Alleen Reder Laf en Another 45 Miles toch?quote:
Nee, op 6.quote:
when ze leeedie smailsquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alleen Reder Laf en Another 45 Miles toch?
Als t vrouwtje lachtquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alleen Reder Laf en Another 45 Miles toch?
Dago pakt de bolletjestruiquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Riep iemand bollen?
[ afbeelding ]
Dan is er wel weer een andere variant.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Er is licht aan de horizon na komend jaar begreep ik
2.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach, na deze willen ze er nog 3 geven
Tja, ik ben allesbehalve een wappie en volg vrij trouw de regels (behalve over bezoekersaantallen) maar ik ben geneigd veel van wat de overheid zegt over het einde van deze crisis in twijfel te trekkenquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Er is licht aan de horizon na komend jaar begreep ik
Van mij hoeft ie helemaal niet te komen. Bah, bah, bah.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:10 schreef Isorden het volgende:
Hoop dat die bezorger van de Jumbo nog ff wacht to na dit uur met komen
Tja zolang we de arme landen laten stikken zal dat zo blijvenquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan is er wel weer een andere variant.
Ik was d'r al bang voor... ik was d'r al bang voor...quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Van mij hoeft ie helemaal niet te komen. Bah, bah, bah.
Dit kwam dan ook niet van de overheidquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tja, ik ben allesbehalve een wappie en volg vrij trouw de regels (behalve over bezoekersaantallen) maar ik ben geneigd veel van wat de overheid zegt over het einde van deze crisis in twijfel te trekken
Werk je in het buitenland of heb je wereldvreemde collega's?quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:09 schreef 4-elements het volgende:
Ooit nog collega's moeten uitleggen wat de Golden Earring is. Nu weten ze dat voor altijd. En bij mijn afscheid kreeg ik een mooi boek over de Earring van ze.
Jaap van Distel?quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dit kwam dan ook niet van de overheid
Er is ook zo'n uitvaartreclame steeds voor de radio. "Waarom wachten tot na je dood."quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:10 schreef El-Stinho het volgende:
En dan moet de werkelijke dodenbonus voor Kooijemans nog komen.
Dat waren vooral collega's die zo'n 10 jaar jonger waren dan ik. Al vond ik dat een slap excuus.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Werk je in het buitenland of heb je wereldvreemde collega's?
Doet die aan prikken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |