Ow van Phil?quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:33 schreef mario390 het volgende:
THHHHHUUUUNDDDEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRR
Van 1 of andere knakker die ik niet eens ken.quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:39 schreef DerRabbit het volgende:
Jullie posten nog flink door terwijl ik andere dingen aan het doen ben![]()
Hij treedt ook op met metalbands, en bands die "Dodenkunst" maken:quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:38 schreef suzi1 het volgende:
op andere fotoos lijkt hij niet op berlin
All we have to do nowquote:
Sjors, zonder Sjimmie.quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:40 schreef SolidasRock het volgende:
I think there's something you should know
There's something deep inside of me
Take back your picture in a frame
I just hope you understand
Sometimes the clothes do not make the man
Het 1e. Ik snap maily post niet en de postjes van ToT erna.quote:
Ow het ging ineens over een Peter, geen idee welke. En daar maakte ik Peter Heppner van.quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Het 1e. Ik snap maily post niet en de postjes van ToT erna.
Of we slaan het over, dat kan ook.
quote:
Familie timequote:Op vrijdag 31 december 2021 20:39 schreef DerRabbit het volgende:
Jullie posten nog flink door terwijl ik andere dingen aan het doen ben![]()
Ahah, dan kan ik het gesprek best even links laten liggenquote:Op vrijdag 31 december 2021 20:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Van 1 of andere knakker die ik niet eens ken.
Nee hoor, ToT heeft mevrouw ToT helemaal voor zichzelf vanavondquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:49 schreef suzi1 het volgende:
hhahahaha ik denk wie is dat axchter die takken en raam
quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee hoor, ToT heeft mevrouw ToT helemaal voor zichzelf vanavond
Samsung a nogwatquote:Op vrijdag 31 december 2021 20:52 schreef suzi1 het volgende:
nu we hier toch allen tesamen zijn, welke telefoon raden jullie me aan?
onder de 200. 6,5" minimaal.
xiaomi redmi 9 pro iets?
Ik heb vanavond ander gezelschapquote:
Op zich voor de prijzen waar de Samsung a serie voor verkocht word prima telefoontjes. Lopen wel een stuk achter op de laatste mode, maar prijs/kwaliteit prima te doen!quote:
Xiamo Huwei allemaal prima budget phones. Ga je echter voor Samsung dan merk je dat ook echt omdat er dan bezuinigd wordt op hardware.quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:52 schreef suzi1 het volgende:
nu we hier toch allen tesamen zijn, welke telefoon raden jullie me aan?
onder de 200. 6,5" minimaal.
xiaomi redmi 9 pro iets?
Geen idee, maar 1,5 jaar geleden prima modelletje op de kop getikt voor mijn moeder. Was iets van ¤189.- nieuw.quote:
Hoe ben ik zo onder soury terecht gekomen?quote:
Wat dacht je van mij? SBE dacht van het is een goed idee FreshFruit in Solid te duwen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:59 schreef engine het volgende:
[..]
Hoe ben ik zo onder soury terecht gekomen?
Q-Dance heeft nu de hardstyle top 100 van 2021 en na middernacht een live stream.quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:00 schreef suzi1 het volgende:
hebben we nog een goede huisdj vanavond engine?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |