Ow van Phil?quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:33 schreef mario390 het volgende:
THHHHHUUUUNDDDEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRR
quote:
Van 1 of andere knakker die ik niet eens ken.quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:39 schreef DerRabbit het volgende:
Jullie posten nog flink door terwijl ik andere dingen aan het doen ben![]()
Hij treedt ook op met metalbands, en bands die "Dodenkunst" maken:quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:38 schreef suzi1 het volgende:
op andere fotoos lijkt hij niet op berlin
All we have to do nowquote:
Sjors, zonder Sjimmie.quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:40 schreef SolidasRock het volgende:
I think there's something you should know
There's something deep inside of me
Take back your picture in a frame
I just hope you understand
Sometimes the clothes do not make the man
Het 1e. Ik snap maily post niet en de postjes van ToT erna.quote:
Ow het ging ineens over een Peter, geen idee welke. En daar maakte ik Peter Heppner van.quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Het 1e. Ik snap maily post niet en de postjes van ToT erna.
Of we slaan het over, dat kan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop