Dat jij aan die nepdokter moet denken zegt wel iets over jou.quote:
quote:
Moet ik dat even voor je doen?quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:12 schreef suzi1 het volgende:
o jaaaa
even nog wat afhandelen en dan ga ik er weer eens goed voorzitten. want we missen nog 2 heel belangrijke personages
Wie moeten er dan nog bij?quote:
Du verstehst witze, nicht?quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
man wat luistern we de hele
dag? muziek
Schelequote:Op vrijdag 31 december 2021 20:16 schreef suzi1 het volgende:
ooooo krijg nou wat! je hebt al wat gedaan
De mijnese klopt ook niet meerquote:Op vrijdag 31 december 2021 20:12 schreef suzi1 het volgende:
o jaaaa
even nog wat afhandelen en dan ga ik er weer eens goed voorzitten. want we missen nog 2 heel belangrijke personages
Het helpt nogal als je recht uit je ogen zou kunnen kijken.quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:21 schreef suzi1 het volgende:
ja nou volgens mij heb jij een editor gedaan hoor. ik zag dat heel ni
ik denk dat jij ondertussen wel weet dat ik nogal eens iets anders lees dan dr staatquote:Op vrijdag 31 december 2021 20:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Het helpt nogal als je recht uit je ogen zou kunnen kijken.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:21 schreef suzi1 het volgende:
ja nou volgens mij heb jij een editor gedaan hoor. ik zag dat heel ni
Omdat het daar met kleine letters staatquote:Op vrijdag 31 december 2021 19:35 schreef suzi1 het volgende:
wrm staat er dan ook nog: Index >>viva forever!
?
quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:23 schreef suzi1 het volgende:
ja de nieuwe ouwe deisyy moet ook al anders. net als me TT
Zeg ik ook altijd en toch blijven ze me afwijzen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk joh, het gaat om de inhoud niet om de jas
Ja, tegenwoordig moet die wel een bontkraagje hebben waar een nektasje omheen kan hangen!quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:26 schreef suzi1 het volgende:
de jas solid, de jas is zooooo belangrijk. dat maakt je of breekt je
Je blijkt toch niet ineens een man te zijn hèquote:Op vrijdag 31 december 2021 20:25 schreef suzi1 het volgende:
o bij mij gaat het juist altijd wel om de jas. je wil niet weten wat eronder zit
quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je blijkt toch niet ineens een man te zijn hè
Laat je jas dan nog maar even dicht toch het klaar isquote:
schakeltopia is vermist, moet ik bij jou zijn voor een Am nee uuh FOKalert?quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je blijkt toch niet ineens een man te zijn hè
Wut?quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
schakeltopia is vermist, moet ik bij jou zijn voor een Am nee uuh FOKalert?
Al een paar dagen. Suuz doet er nogal geheimzinnig over. Eerst is ie in haar tuinhuisje, dan in haar bed en nou in haar kelder.quote:
HIER GEEN GEDONDERquote:Op vrijdag 31 december 2021 20:33 schreef mario390 het volgende:
THHHHHUUUUNDDDEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRR
Misschien moeten we er ook achter zien te komen wie er allemaal een kelder heeftquote:Op vrijdag 31 december 2021 20:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Al een paar dagen. Suuz doet er nogal geheimzinnig over. Eerst is ie in haar tuinhuisje, dan in haar bed en nou in haar kelder.
KIjk, 1 ding weet ik HEEL zeker..... Suuz heeft echt wel een grote huis zo te horen.
@Haags heeft er 1quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moeten we er ook achter zien te komen wie er allemaal een kelder heeft
Ow van Phil?quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:33 schreef mario390 het volgende:
THHHHHUUUUNDDDEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRR
Van 1 of andere knakker die ik niet eens ken.quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:39 schreef DerRabbit het volgende:
Jullie posten nog flink door terwijl ik andere dingen aan het doen ben![]()
Hij treedt ook op met metalbands, en bands die "Dodenkunst" maken:quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:38 schreef suzi1 het volgende:
op andere fotoos lijkt hij niet op berlin
All we have to do nowquote:
Sjors, zonder Sjimmie.quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:40 schreef SolidasRock het volgende:
I think there's something you should know
There's something deep inside of me
Take back your picture in a frame
I just hope you understand
Sometimes the clothes do not make the man
Het 1e. Ik snap maily post niet en de postjes van ToT erna.quote:
Ow het ging ineens over een Peter, geen idee welke. En daar maakte ik Peter Heppner van.quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Het 1e. Ik snap maily post niet en de postjes van ToT erna.
Of we slaan het over, dat kan ook.
quote:
Familie timequote:Op vrijdag 31 december 2021 20:39 schreef DerRabbit het volgende:
Jullie posten nog flink door terwijl ik andere dingen aan het doen ben![]()
Ahah, dan kan ik het gesprek best even links laten liggenquote:Op vrijdag 31 december 2021 20:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Van 1 of andere knakker die ik niet eens ken.
Nee hoor, ToT heeft mevrouw ToT helemaal voor zichzelf vanavondquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:49 schreef suzi1 het volgende:
hhahahaha ik denk wie is dat axchter die takken en raam
quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee hoor, ToT heeft mevrouw ToT helemaal voor zichzelf vanavond
Samsung a nogwatquote:Op vrijdag 31 december 2021 20:52 schreef suzi1 het volgende:
nu we hier toch allen tesamen zijn, welke telefoon raden jullie me aan?
onder de 200. 6,5" minimaal.
xiaomi redmi 9 pro iets?
Ik heb vanavond ander gezelschapquote:
Op zich voor de prijzen waar de Samsung a serie voor verkocht word prima telefoontjes. Lopen wel een stuk achter op de laatste mode, maar prijs/kwaliteit prima te doen!quote:
Xiamo Huwei allemaal prima budget phones. Ga je echter voor Samsung dan merk je dat ook echt omdat er dan bezuinigd wordt op hardware.quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:52 schreef suzi1 het volgende:
nu we hier toch allen tesamen zijn, welke telefoon raden jullie me aan?
onder de 200. 6,5" minimaal.
xiaomi redmi 9 pro iets?
Geen idee, maar 1,5 jaar geleden prima modelletje op de kop getikt voor mijn moeder. Was iets van ¤189.- nieuw.quote:
Hoe ben ik zo onder soury terecht gekomen?quote:
Wat dacht je van mij? SBE dacht van het is een goed idee FreshFruit in Solid te duwen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:59 schreef engine het volgende:
[..]
Hoe ben ik zo onder soury terecht gekomen?
Q-Dance heeft nu de hardstyle top 100 van 2021 en na middernacht een live stream.quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:00 schreef suzi1 het volgende:
hebben we nog een goede huisdj vanavond engine?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |