Verstand komt met de jarenquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:44 schreef LTVDK het volgende:
Eerste keer dat ik op de Foo Fighters heb gestemd
Nee dat is Ringoquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:44 schreef TommyL0204 het volgende:
Wat dit nu ook de drummer van Nirvana? IEMAND???
Dit is dat nummer met die drummer van Foo Fightersquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:44 schreef TommyL0204 het volgende:
Wat dit nu ook de drummer van Nirvana? IEMAND???
Nooit te laat.quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:44 schreef LTVDK het volgende:
Eerste keer dat ik op de Foo Fighters heb gestemd
Dit kun je zo lekker meebrullenquote:
Vannacht al geweest.quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:44 schreef Poppejans het volgende:
Staat Everlong hoger? Die vind ik leuker
Deze ook ok
Ook nog nummers die de lijst niet gehaald hebben?quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:44 schreef LTVDK het volgende:
Stemplaat genot
1950 Kraftwerk - The Model
1064 Nina Simone - Feeling Good
831 The Prodigy - Smack My Bitch Up
830 Genesis - Land Of Confusion
760 Peter Schilling - Major Tom (Völlig Losgelöst)
693 Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderfull Days
657 War On Drugs - Thinking Of A Place
477 The Police - Message In A Bottle
451 America - A Horse With No Name
416 Meat Loaf - Bat Out Of Hell (Album Version)
384 Lynyrd Skynyrd - Free Bird (Albumversie)
354 Toto - Hold The Line
314 Guns N' Roses - Welcome To The Jungle
270 Kansas - Dust In The Wind
126 Foo Fighters - The Pretender
112 Golden Earring - Twilight Zone
110 Billy Joel - Goodnight Saigon
87 The Doors - Riders On The Storm
71 Supertramp - Fool's Overture
70 Paolo Nutini - Iron Sky
46 Linkin Park - In The End
42 Queen - Innuendo
25 Dire Straits - Sultans Of Swing
22 Pink Floyd - Comfortably Numb
7 Led Zeppelin - Stairway To Heaven
4 Eagles - Hotel California
Diaantraditie in ere houdenquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:45 schreef essnhills het volgende:
Ik ben bijna uitgetreind.
Zo oliebollen bakken bij mn ouders. Waarschijnlijk haak ik vanmiddag nog wel ff aan. Of tijdens het rijzen van het beslag ofzo
dat was een vluggertjequote:Op vrijdag 31 december 2021 10:45 schreef essnhills het volgende:
Zo oliebollen bakken bij mn ouders. Waarschijnlijk haak ik vanmiddag nog wel ff aan. Of tijdens het rijzen van het beslag ofzo
Tel je 35 nrs?quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:45 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ook nog nummers die de lijst niet gehaald hebben?
Dus nu aan het reizen en straks rijzen?quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:45 schreef essnhills het volgende:
Zoiets iddquote:
Aandachtsgeilerij inderdaadquote:
Dit is wel denk ik de enige van ze waar ik op zou stemmenquote:
Eerst reizen, dan rijzenquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:45 schreef essnhills het volgende:
Dat vertekent wel wat, zijn niet vaak harder dan dit.quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:45 schreef Dagoduck het volgende:
Hiermee leerde ik Foo Fighters wel kennen.
Ik kan niet rijzen zonder reizenquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:45 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Dus nu aan het reizen en straks rijzen?
Van reizen naar rijzenquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:45 schreef essnhills het volgende:
Ja best veelquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:45 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ook nog nummers die de lijst niet gehaald hebben?
quote:Corey Hart
Sunglasses At Night
Billy Idol
White Wedding
Bon Jovi
Have A Nice Day
Cranberries
Animal Instinct
Disclosure
You & Me (Flume Remix)
Freddie Mercury
Living On My Own
Kavinsky
Nightcall
Major Lazer ft. Flux Pavilion
Jah No Partial
De Jeugd Van Tegenwoordig
Hollereer
Verdoriequote:
Toendertijd luisterde ik ook nog voornamelijk rustigere muziek dan dit.quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:46 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Dat vertekent wel wat, zijn niet vaak harder dan dit.
Ah gelukkig ben ik niet de enige die te laat isquote:
quote:
Ben nogsteeds woest over white weddingquote:
Nee de zanger van Qotsaquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit is dat nummer met die drummer van Foo Fighters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |