Jij ook fijne jaarwisseling!quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:42 schreef EDMAN- het volgende:
Ok dag allemaal. Vaderlijke plicht na 3 uur rekken toch eens oppakken. FIjne jaarwisseling!
Kunnen ze niet op de slaapkamer gaan zitten?quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat wel
Maar zoonlief ratelt nogal aan een stuk. Maar die vriend is nog erger
So far voor een rustige O&N
Jij ook!quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:42 schreef EDMAN- het volgende:
Ok dag allemaal. Vaderlijke plicht na 3 uur rekken toch eens oppakken. FIjne jaarwisseling!
De beste wensen! Fijne dag/avond alvastquote:Op vrijdag 31 december 2021 09:42 schreef EDMAN- het volgende:
Mooiste van Eltonquote:
kan, maar ik vermoed dat ze ook gezellig willen doenquote:Op vrijdag 31 december 2021 09:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kunnen ze niet op de slaapkamer gaan zitten?
Fijne jaarwisselingquote:Op vrijdag 31 december 2021 09:42 schreef EDMAN- het volgende:
Jij ok een fijne jaarwisselingquote:Op vrijdag 31 december 2021 09:42 schreef EDMAN- het volgende:
Tot ooitquote:Op vrijdag 31 december 2021 09:42 schreef EDMAN- het volgende:
Dat vind Nederland ook...quote:
Ja daarom?quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kan, maar ik vermoed dat ze ook gezellig willen doen
Wat voor biertjes ga je halen?quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:44 schreef Dagoduck het volgende:
Zo, dat was ontbijt. En even wat bier boodschappenlijstje geschreven.
ik had 2.5 uur terug al een gebakken ei met kaas en hamquote:
Ja dat is op zich ook wel logisch.quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kan, maar ik vermoed dat ze ook gezellig willen doen
Hertog Jan en paar speciaalbiertjes, laat ik mijn vader wel kiezen (die doet de boodschappen vandaag).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |