Questie van belevingquote:Op vrijdag 31 december 2021 03:29 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Zo te zien wordt het een teleurstelling
Wil je trouwens weten hoe lang je nog op Doe Maar had moeten wachten?quote:
Eigenlijk niet... maar kom maar op !! Haha|!quote:Op vrijdag 31 december 2021 03:29 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Wil je trouwens weten hoe lang je nog op Doe Maar had moeten wachten?
Een dag of 360quote:Op vrijdag 31 december 2021 03:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eigenlijk niet... maar kom maar op !! Haha|!
Whuut... ze komen er niet meer in voor??quote:Op vrijdag 31 december 2021 03:31 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Een dag of 360
Ik wist toen ik zei van "volgens mij kun je dan lang wachten" nog helemaal niet dat er verder niks meer van ze in stond
Zoals hier vaker wordt gezegd, Nederland is een land van wansmaakquote:Op vrijdag 31 december 2021 03:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Whuut... ze komen er niet meer in voor??
Kan toch niet???
Truste Pippen, insgelijksquote:Op vrijdag 31 december 2021 03:29 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga ook slapen voor de database backup.
Het was me weer een waar genoegen
Deze raakt de ziel wel en dat zijn voor mij de meest mooiequote:
Veel wijnquote:Op vrijdag 31 december 2021 03:35 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Ik deed mijzelf quoten das erg wijn.
Doe Maar was mijn eerste echte live concert.quote:Op vrijdag 31 december 2021 03:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Terwijl hij sputterd in verontwaardiging./..
[ afbeelding ]
haha Ruzie!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |