SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wat schetst mijn verbazing!?Kan er iemand aan mij uitleggen hoe je na maanden en letterlijk honderden miljoenen vaccinaties die binnen een week je lichaam al uit zijn nog steeds kan volhouden dat het experimenteel is? Of heb ik de hele code verkeerd begrepen en is hij op een andere manier van toepassing?quote:De Code van Neurenberg is een set ethische onderzoeksprincipes met betrekking tot onderzoek en experimenten op of met mensen.
Doordat de EMA zijn toestemming heeft gegeven voor het gebruik is deze code niet meer van toepassing.quote:Op vrijdag 31 december 2021 05:23 schreef Ixnay het volgende:
Het ís experimenteel, in meerdere opzichten.
-knip-
Behalve dat is het natuurlijk een injectie waarvan de effecten op de lange termijn onbekend zijn, waardoor het per definitie een experiment is.
Maar covid is dus ook een experiment? Daar weten we zelfs op de korte termijn weinig vanben de langetermijn is helemaal onbekend.quote:Op vrijdag 31 december 2021 05:23 schreef Ixnay het volgende:
-knip-
Behalve dat is het natuurlijk een injectie waarvan de effecten op de lange termijn onbekend zijn, waardoor het per definitie een experiment is.
Het wordt vaak geroepen dat het experimenteel is, maar nooit waarom.quote:Op vrijdag 31 december 2021 05:23 schreef Ixnay het volgende:
-knip-
Ook dit is iets wat vaak voorbij komt, maar nooit specifiek gemaakt wordt.quote:Op vrijdag 31 december 2021 05:36 schreef Het_Bokje het volgende:
Staat allemaal in 'die documenten die Pfizer tot 2070 geheim mag houden.'
Enne:
"Het met het experiment genomen risico moet nooit groter zijn dan het humanitaire belang van het probleem dat het experiment moet oplossen."
Hiermee kun je ieder experiment verantwoorden. "jamaar, t humanitaire belang!"
Ja leuk he?quote:Op vrijdag 31 december 2021 08:55 schreef miss_sly het volgende:
Lastig topic, dit, met veel kans om te ontsporen.
De vaccinaties zijn geen experiment, dus is deze code al niet van toepassing, lijkt me.
En bovenal: die code is in het leven geroepen om te voorkomen dat er nieuwe mensen a la Mengele op zouden staan die mensen martelen met zogenaamd medische inzichten als doel.
Waarom mocht ik niet zeggen dat het een gehoorzaamheidsexperiment is?quote:Op vrijdag 31 december 2021 05:23 schreef Ixnay het volgende:
-knip-
Dit is geen argument. Zoals al zo vaak is gebleken.quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:56 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het wordt vaak geroepen dat het experimenteel is, maar nooit waarom.
Een wetenschapper zal nooit met 100% zekerheid zeggen dat er geen effecten op de lange termijn zijn, maar alles wat ik hierover heb gelezen laat zien dat vaccinaties binnen een paar dagen je lichaam uit zijn en dus niet opeens over 5 jaar nog een hartaanval veroorzaken. Om dan nog te roepen dat het een experiment is, komt een beetje over alsof je nieuwe recept voor de maaltijd vanavond een overtreding van de code is. Je weet maar nooit tenslotte.
Op basis waarvan verwacht men dat?quote:Op vrijdag 31 december 2021 08:44 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Maar covid is dus ook een experiment? Daar weten we zelfs op de korte termijn weinig vanben de langetermijn is helemaal onbekend.
En van de vaccins verwacht men eigenlijk geen lange termijn effecten.
Dat past niet in COR, dat is meer voor BNW.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:52 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Waarom mocht ik niet zeggen dat het een gehoorzaamheidsexperiment is?
Waarom niet? Waaruit is dit vaak gebleken?quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:53 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dit is geen argument. Zoals al zo vaak is gebleken.
Ervaringen en omdat het na paar dagen (of paar weken) volledig uit je lichaam is.quote:
"Ik heb gelezen dat" is geen argument. Dat is al zo vaak gebleken.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:01 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Waarom niet? Waaruit is dit vaak gebleken?
[..]
Ervaringen en omdat het na paar dagen (of paar weken) volledig uit je lichaam is.
Weten ze dit zeker, nee. Maar wat is ook lange termijn? 1 maand, 1 jaar? 2 jaar? 5 jaar? 10 jaar?
Wat weten we wel van Covid-19 nu eigenlijk echt? Ook maar heel heel weinig op de lange termijn, afgezien we daar steeds meer echt van leren dat het een bijzonder virus is, wat veel meer in je lichaam doet dan men had verwacht.
De hoop was dat het immuun zou maken. Dat is inderdaad niet gelukt. Dat is geen leugen, overigens.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:03 schreef Ixnay het volgende:
[..]
"Ik heb gelezen dat" is geen argument. Dat is al zo vaak gebleken.
Het vaccin zou mensen immuun maken. Dat heb ik gelezen en het was een leugen.
Ik heb bij het RIVM dit bijvoorbeeld nooit hard gelezen, net zoals bij de wetenschappers die kennis hierover hebben, om een hele simpele redenen, dat weet men nog niet en moet in de praktijk blijken.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:03 schreef Ixnay het volgende:
"Ik heb gelezen dat" is geen argument. Dat is al zo vaak gebleken.
Het vaccin zou mensen immuun maken. Dat heb ik gelezen en het was een leugen.
Ik vraag jou naar argumenten. Ik zie nog alleen leegte en selectief reageren. Tekenen dat ook de wappies niet hard willen maken waarom een van hun favoriete praatpunten klopt.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:53 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dit is geen argument. Zoals al zo vaak is gebleken.
Ik heb het niet alleen over de RIVM.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:19 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Ik heb bij het RIVM dit bijvoorbeeld nooit hard gelezen, net zoals bij de wetenschappers die kennis hierover hebben, om een hele simpele redenen, dat weet men nog niet en moet in de praktijk blijken.
Maar de vaccins waren voor de Wuhan variant gemaakt, en we zitten nu op Delta/Omicron.
Ik heb ook nog geen nieuws bericht gelezen die 100% immuniteit gaf tegen deze versies, en zelfs tegen de wuhan variant was dat in het begin nog niet duidelijk. Vaccins waren voornamelijk tegen ernstig ziek worden gemaakt. En daarvoor werken ze heel goed, maar niet perfect.
Maar nieuwe informatie geeft ook nieuwe inzichten. Dat wil niet zeggen dat men in het verleden gelogen heeft, op basis van de wetenschappelijke data kon men toen dat vertellen/adviseren.
In de politiek kan men ook niet alle uitzonderen benoemen die er mogelijk bestaan, dat werkt niet.
wat inderdaad wel zo prettig is....quote:Op vrijdag 31 december 2021 05:36 schreef Het_Bokje het volgende:
Hiermee kun je ieder experiment verantwoorden
Wat een hoop aantoonbaar onjuiste stellingen in 1 post.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De hoop was dat het immuun zou maken. Dat is inderdaad niet gelukt. Dat is geen leugen, overigens.
Het beschermt wel erg goed tegen ziekenhuisopname en ook tegen doorstromen naar de IC. En dat is uiteindelijk ook wat nodig is. Voorkomen dat iedereen ziek wordt, is ook niet nodig, zolang de ziekenhuizen maar niet een te grote druk krijgen.
Dat zijn ze wel.quote:Op vrijdag 31 december 2021 08:55 schreef miss_sly het volgende:
Lastig topic, dit, met veel kans om te ontsporen.
De vaccinaties zijn geen experiment, dus is deze code al niet van toepassing, lijkt me.
En bovenal: die code is in het leven geroepen om te voorkomen dat er nieuwe mensen a la Mengele op zouden staan die mensen martelen met zogenaamd medische inzichten als doel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |