Mooie timingquote:Op vrijdag 31 december 2021 01:09 schreef Diaan73 het volgende:
Zo wij zijn weer op de kamer en kunnen meeluisteren.
Sorry, eigenlijk had ik gewoon voor TT 'Absolute Starman' moeten gaan... Maar de John Miles-opmerking was te verleidelijk.quote:
Vanzelfsprekendquote:Op vrijdag 31 december 2021 01:09 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mooie dingen meegemaakt. Was jij nu ook bij die keer dat iedereen open en bloot lachgas ging doen in een random park om 3 uur 's middags ofzo?
Welke?quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Onlangs laatste concert heb ik vernomenOok niet gezien, maar die ken ik eigenlijk nog niet zo lang. Wel elpee gekocht.
Dat magquote:Op vrijdag 31 december 2021 01:09 schreef RensAjacied het volgende:
Ik kan niks met David Bowie. Niet goed en niet slecht
ArnieAlberts is een absolute koning!quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:05 schreef ArnieAlberts het volgende: [..] Ik wil vooral met iemand gaan. But I still haven't found what I'm looking f... Kut, dat is een ander nummer van U2, nevermind.
Zeg je nu dat Peaceman oud is?quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je gaat iets langer mee dan ikFijn dat je ze toen al hebt kunnen zien
Dit was ook wel leuk:quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ook wel het magnum opus van Nic0.
Nu moet ik meteen denken aan Patty die keihard uitgelachen wordt, ook echt heerlijk.quote:
Even gecheckt - EN HOE: EERSTE NUMMER WAAR IK OP STEMDE DIT JAARquote:Op vrijdag 31 december 2021 01:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
Volgens mij is dit een stemplaat voor mij.
8 keer totaal nu.quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je gaat iets langer mee dan ikFijn dat je ze toen al hebt kunnen zien
https://www.discogs.com/r(...)tion-By-King-Crimsonquote:Op vrijdag 31 december 2021 01:10 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Welke?
Ze hebben best veel tofs, en ook bij het latere werk zit er tof spul tussen, zoals THRAK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |