Echt een van m'n favorietste filmpjes ooit.quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan kijken we tijdens Music mooi weer even naar dit filmpje:
Volgens mij ook, hopelijk vroeg genoeg om ook volgend jaar aan de dodenbonus te ontsnappen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb overigens het idee dat John Miles na het sluiten van de stembussen is overleden, maar ik weet het niet helemaal zeker.
In het park? Zwerver!quote:
Wellicht zelfs door het sluiten van de stembussen, je zal er maar net tussen komen te zitten.quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:06 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Volgens mij is John Miles overleden ná het sluiten van de stembussen.
quote:
Andere kant van de straat.quote:
Is dit Gijpie himself?quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wellicht zelfs door het sluiten van de stembussen, je zal er maar net tussen komen te zitten.
Nee ik ook nietquote:Op vrijdag 31 december 2021 01:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Positive. Nooit een hoer gedaan though
Geen idee waar je het over hebt maar een dood van iemand, maakt een plaat niet beter.quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Overigens staat Guaranteed dus boven Society en is die echt moeilijk veel gestegen. Toch niet met de Peter r de Vries-reden die ik vrees dat t is he?
sowieso old school vi filmpjesquote:Op vrijdag 31 december 2021 01:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Echt een van m'n favorietste filmpjes ooit.
Straatslet!quote:
On bended knee is no way to be freequote:Op vrijdag 31 december 2021 01:07 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt maar een dood van iemand, maakt een plaat niet beter.
Denk ik?
Raar fenomeen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |