Dat moment tussen pure woede bijna...quote:
Ik vind jou een welkome aanvulling aan dit topicquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Negeert het gezeik.. en gaat er ff in mee
TDF is wel een beetje dagjesmens united natuurlijkquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Volgend jaar intenser posten dan.
En jouw voorbeschouwingen nog meer lezenquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Volgend jaar intenser posten dan.
Meeposten met de TDF doe ik elk jaar, maar nooit in dit tempoquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tour de france ook nog wel beetje, maar toch minder intens.
+256quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:37 schreef PippenScottie het volgende:
Hazes God!![]()
Toen je nog in de kroeg kon blijven hangen
Komt na H6 ook nog H7?quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik geloof trouwens dat dit André Hazes
En dan heeft ie ook nog zo een paljas van een zoon gebracht.quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:38 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Ik vind dit echt heel naar
Vorige week nog even teruggekeken.quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:38 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat moment tussen pure woede bijna...
En de realisatie dat Gerard ECHT Gary is
Deze snap ik ook nu pasquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb die titel nu pas door. Dat ie natuurlijk ook echt in het Glazen Huis zou zijn die kerst
De enige herinnering die ik anders heb aan Hazes in de kroeg is anders "Het Laatste Rondje" als we er uit geschopt werdenquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:37 schreef PippenScottie het volgende:
Hazes God!![]()
Toen je nog in de kroeg kon blijven hangen
Ik ookquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vorige week nog even teruggekeken.
Rob Ruigh gaat winnenquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
TDF is wel een beetje dagjesmens united natuurlijk
Valt tegenwoordig eigenlijk ook wel weer mee. Leegloopgodquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
TDF is wel een beetje dagjesmens united natuurlijk
Wie zal het zeggen. Als H8 daarna ook nog komt, wil ik graag een dame.quote:
Wow ik moest nadenken.quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie zal het zeggen. Als H8 daarna ook nog komt, wil ik graag een dame.
Rrrrrrrrrrrob Rrrrrrrrrruijgh. Goed man.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |