In composities zal het best kunnen voorkomenquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op de h-lijn moet je daarvoor wel een heel bijzondere stelling hebben
Ria en Ans dansend op de tafels bij Wake Me Up Before You Go Goquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik mis de tijden dat je de TL-lampen in de kroeg zag aangaan.
Niet ruim voor sluitingstijd met het mooiste meisje uit de kroeg naar huis gaanquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
De enige herinnering die ik anders heb aan Hazes in de kroeg is anders "Het Laatste Rondje" als we er uit geschopt werden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends all drive horses
quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:41 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vind ze eigenlijk ongeveer even 'goed'.
Da's toch niet Normaal!quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Mist Lange Frans
Politiek moet geen oeuvre verwoesten Jankers!
Daarvan prefereer ik het origineel van Adamoquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
leukste hazes vind ik het laatste rondje (dat vroeger als De Hoogste tijd in de lijst stond), Poei, Poei en Ik Ben een Gokker.
Deurdonderen!quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Verwacht van ons geen wonderen.
Goede papa gespot!quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoop t vooral voor hemzelf. En als hij ebt op jongens zou vallen is het ook prima.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Verwacht van ons geen wonderen.
Nee, dat komt wel goed, pik.
Niet bij de biatlon?quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Altijd gezellig! Tijdens de winterspelen ben ik denk ik alleen live bij het schaatsen en misschien shorttrack want er moet gewerkt worden enzo
Als ik jou vergeefquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
leukste hazes vind ik het laatste rondje (dat vroeger als De Hoogste tijd in de lijst stond), Poei, Poei en Ik Ben een Gokker.
C' est Ma Viequote:Op vrijdag 31 december 2021 00:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarvan prefereer ik het origineel van Adamo
Dat ga ik niet live kijken nee, want weinig kans op irritante spoilerende collega'squote:
Als Ik De Deur Achter Me Sluit, Waarom en Ik Ben Een Gokker horen allemaal in de lijst.quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Niets mis mee, zolang die boerenmeuk de lijst niet domineert.quote:
Dat is Jovinkquote:
Zijn geluk is het belangrijkste.quote:
viezerik!quote:
Niet voor "Kleine Jongen" neem ik aanquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:41 schreef El-Stinho het volgende:
Ik MOET de wekker zetten voor 10-11 uur morgenochtend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |