Stukje in de balzak koekoekquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Godskolere hou die naaldhakken maar aan dames boghhhhh
Ik heb het woord 'cringeworthy' echt nog nooit gebruikt.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
‘Cringeworthy’? Je klinkt als @:behoorlijkkritisch
Maar het ‘even solidair zijn’ was uiteraard sarcasme.
Gecontroleerd en dit klopt inderdaad.quote:Op vrijdag 31 december 2021 08:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik heb het woord 'cringeworthy' echt nog nooit gebruikt.
Ik zal mijn laatste vakje ook eens openkrassen. Zal wel blijven hangen op ¤ 10 eurogenot.quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Even de decemberkalenders incasseren (letterlijk drie keer niks) en een zak oliebollen halen. Verder geloof ik het wel.
En zo geschiedde.quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:29 schreef Wertha het volgende:
[..]
Ik zal mijn laatste vakje ook eens openkrassen. Zal wel blijven hangen op ¤ 10 eurogenot.
Omdat ze willen winnen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
Waarom doen er in 2022 nog maar 8 darters mee aan het WK?
#TeamRydzquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:04 schreef de_boswachter het volgende:
[poll=3347]
Zeg het maar jongens
Gezellig maat! Maak er een mooi feestje van en een goede jaarwisseling gewenst!quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:22 schreef El-Stinho het volgende:
Ik wens het erg sympathieke en warme bad een prachtige jaarwisseling toe.
(de visite is negatief getest dus we kunnen losgaan @:fetx )
Van hetzelfde makkerquote:Op vrijdag 31 december 2021 11:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Gezellig maat! Maak er een mooi feestje van en een goede jaarwisseling gewenst!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:39 schreef De_Kraam het volgende:
Oliebol gegeten.In de ochtend. ffs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt goed.quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:42 schreef LordVoldermort het volgende:
Fijne jaarwisseling allemaal. Geen gekke dingen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |