SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
Wat ik zeg: afwachten of de keronatest van degene waar ik morgen naar toe zou gaan positief is.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ook, ik ook. Morgen lekker om 23:45 naar buiten. Hier in de buurt is altijd wel wat te doen.
quote:
Gewoon eventjes solidair zijnquote:Op donderdag 30 december 2021 23:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Ben de lockdown een beetje zat mijnheer Boswachter.
Vriendin? En anders niks doen dus.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat ik zeg: afwachten of de keronatest van degene waar ik morgen naar toe zou gaan positief is.
Alleen de plezierloze mensen in het leven tikken dit soort cringeworthy teksten.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gewoon eventjes solidair zijn
(Boek een vliegticket naar een ander land)
Peilstokje komt er altijd bijna droog uit. Stukje olielek allen.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:49 schreef Wertha het volgende:
[..]
Kun je dat zelf niet even voelen?
Peilstokje erin.
@Nattekat komt er een speciaal Dakar subforum?quote:Op donderdag 30 december 2021 23:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Mensen die Dakar kijken neem ik niet serieus.
Dan ben ik inderdaad forever alone.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vriendin? En anders niks doen dus.
quote:Op donderdag 30 december 2021 23:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Mensen die Dakar kijken neem ik niet serieus.
‘Cringeworthy’? Je klinkt als @BehoorlijkKritischquote:Op donderdag 30 december 2021 23:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alleen de plezierloze mensen in het leven tikken dit soort cringeworthy teksten.
Geen idee is zo'n 9 jaar geleden. Maar de helft van de supermarkt parkeerplaats was zo'n beetje Duitse kentekensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |