Tegenover Gijs komt iedereen goed over natuurlijkquote:Op donderdag 30 december 2021 23:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik had me er enorm op verheugd om Giel af te kraken, maar hij is eigenlijk een van de betere dit jaar.
Trustenquote:Op donderdag 30 december 2021 23:45 schreef LTVDK het volgende:
Maar het is weer leuk geweest voor vanavond, trusten allen
Daar vind ik wat van inderdaadquote:
Giel is een God. Gelukkig komt Rick van V zoquote:Op donderdag 30 december 2021 23:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik had me er enorm op verheugd om Giel af te kraken, maar hij is eigenlijk een van de betere dit jaar.
Ja, te laag.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:44 schreef EDMAN- het volgende:
Staat Skunk Anansie er eigenlijk in?
Zegt dat wat over Giel of over de rest?quote:Op donderdag 30 december 2021 23:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Insomnia album versie genot gemist…quote:Op donderdag 30 december 2021 23:46 schreef Zorro het volgende:
Nou dartsen is weer klaar.
Goed getimed, ik zie dat ik de grootste ellende hier mooi gemist heb,
Niet dat deze van MJ nou zo geweldig is maar vooruit.
quote:Op donderdag 30 december 2021 23:46 schreef livelink het volgende:
Ai, MJ vliegt uit de bocht![]()
Hoe meer gekke geluidjes hij maakt, hoe slechter het nummer.
Giel is stiekem gewoon goed.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:46 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Zegt dat wat over Giel of over de rest?
@Paul vindt dit leuk.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mee eens, maar ik ben bepaald geen MJ-fan.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:45 schreef MTheBassman het volgende:
ik vind deze al jaren hoog staan, begrijp eerlijk gezegd niet zo waarom dit zo'n populaire plaat is van hem
Vanavond doet ie het goed iddquote:Op donderdag 30 december 2021 23:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat was zeg maar het hoofddoel...quote:Op donderdag 30 december 2021 23:46 schreef alopio het volgende:
[..]
Insomnia album versie genot gemist…
Dat zegt vooral wat over de rest ja.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:46 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Zegt dat wat over Giel of over de rest?
De messiasquote:Op donderdag 30 december 2021 23:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Heel de week al wel redelijk tot goed.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vanavond doet ie het goed idd
Oh no !!!quote:Op donderdag 30 december 2021 23:46 schreef alopio het volgende:
[..]
Insomnia album versie genot gemist…
Dat lijstje is dan oneindigquote:Op donderdag 30 december 2021 23:45 schreef EDMAN- het volgende:
Michael... boycotten net als Marco en R Kelly, hoe goed ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |