quote:Op donderdag 30 december 2021 23:45 schreef LTVDK het volgende:
Maar het is weer leuk geweest voor vanavond, trusten allen
Welterusten!quote:Op donderdag 30 december 2021 23:45 schreef 4-elements het volgende:
Anyway, genoeg voor vandaag. Ik ga mijn bed opzoeken.
quote:
Daar blijf je toch juist wakker van? Ik val pas in slaap als ik ‘nergens’ aan denk.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je bent wel van de vragen he vanavond
Maar ik ga altijd lijstjes maken in mn hoofd. Zoveel mogelijk bands met een bepaalde letter, zelfde voor voetbalclubs. Zoveel mogelijk nummers van een bepaalde artiest. Ja dit klintk misschien een beetje weird.
Maar verder werken extra schermen gewoon averechts voor mij. Dus ook t aan en afzetten van een podcasts
Zekers te werenquote:Op donderdag 30 december 2021 23:44 schreef EDMAN- het volgende:
Staat Skunk Anansie er eigenlijk in?
Slaap lekker!quote:Op donderdag 30 december 2021 23:45 schreef 4-elements het volgende:
Anyway, genoeg voor vandaag. Ik ga mijn bed opzoeken.
Wel een mooi liedje. maarrehmm..quote:
Tegenover Gijs komt iedereen goed over natuurlijkquote:Op donderdag 30 december 2021 23:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik had me er enorm op verheugd om Giel af te kraken, maar hij is eigenlijk een van de betere dit jaar.
Trustenquote:Op donderdag 30 december 2021 23:45 schreef LTVDK het volgende:
Daar vind ik wat van inderdaadquote:
Giel is een God. Gelukkig komt Rick van V zoquote:Op donderdag 30 december 2021 23:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik had me er enorm op verheugd om Giel af te kraken, maar hij is eigenlijk een van de betere dit jaar.
Ja, te laag.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:44 schreef EDMAN- het volgende:
Staat Skunk Anansie er eigenlijk in?
Zegt dat wat over Giel of over de rest?quote:Op donderdag 30 december 2021 23:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Insomnia album versie genot gemist…quote:Op donderdag 30 december 2021 23:46 schreef Zorro het volgende:
Nou dartsen is weer klaar.
Goed getimed, ik zie dat ik de grootste ellende hier mooi gemist heb,
Niet dat deze van MJ nou zo geweldig is maar vooruit.
quote:Op donderdag 30 december 2021 23:46 schreef livelink het volgende:
Ai, MJ vliegt uit de bocht![]()
Hoe meer gekke geluidjes hij maakt, hoe slechter het nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |