quote:Op donderdag 30 december 2021 23:45 schreef 4-elements het volgende:
Anyway, genoeg voor vandaag. Ik ga mijn bed opzoeken.
Je hebt echt wat gemist net. Was genietenquote:Op donderdag 30 december 2021 23:46 schreef Zorro het volgende:
Nou dartsen is weer klaar.
Goed getimed, ik zie dat ik de grootste ellende hier mooi gemist heb,
Niet dat deze van MJ nou zo geweldig is maar vooruit.
Zonde zonde zondequote:Op donderdag 30 december 2021 23:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat was zeg maar het hoofddoel...
Een beetje van dit en een beetje van dat.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:46 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Zegt dat wat over Giel of over de rest?
Make that changequote:Op donderdag 30 december 2021 23:47 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga even een biertje pakken enzo...
Vond hem vorig jaar al prima.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik had me er enorm op verheugd om Giel af te kraken, maar hij is eigenlijk een van de betere dit jaar.
E reader er bij pakken:quote:Op donderdag 30 december 2021 23:41 schreef PippenScottie het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk als je niet kan slapen?
Ik luister een podcast. Die van Maarten van Rossum is heel goed tegen insomnia
Nee Gijs is nog slechter. Vind ikquote:Op donderdag 30 december 2021 23:47 schreef ok01 het volgende:
Ik vind Giel de beste van deze editie
Van Inkel by far de slechtste
Wel mee eens. Giel doet het meer dan primaquote:Op donderdag 30 december 2021 23:47 schreef ok01 het volgende:
Ik vind Giel de beste van deze editie
Van Inkel by far de slechtste
Sjamonequote:
Nou geloof me, als ik die titels zie heb ik voor mezelf echt helemaal niks gemistquote:Op donderdag 30 december 2021 23:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je hebt echt wat gemist net. Was genieten
Je bent de afgelopen jaren vergeten? Dit is hoe ik rol.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je bent wel van de vragen he vanavond
Maar ik ga altijd lijstjes maken in mn hoofd. Zoveel mogelijk bands met een bepaalde letter, zelfde voor voetbalclubs. Zoveel mogelijk nummers van een bepaalde artiest. Ja dit klintk misschien een beetje weird.
Maar verder werken extra schermen gewoon averechts voor mij. Dus ook t aan en afzetten van een podcasts
Komt door dat pesters-programma ooitquote:Op donderdag 30 december 2021 23:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mee eens, maar ik ben bepaald geen MJ-fan.
Ik kan ze meestal wel waarderen.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:47 schreef PzKpfw het volgende:
Ik heb niet zoveel met de muziek van Michael Jackson.
Oei, moeten we de Van Brienenoordbrug al in de gaten houden?quote:Op donderdag 30 december 2021 23:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat zegt vooral wat over de rest ja.
Het rampenduo Jeroen van I. - Rick van V. is in aantocht, de bakstenen liggen klaar.
Slaapkamer?quote:Op donderdag 30 december 2021 23:46 schreef essnhills het volgende:
Ik heb spiegeldeuren van vloer tot plafond nu![]()
![]()
Ja duh. Gijs is altijd slechterquote:Op donderdag 30 december 2021 23:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nee Gijs is nog slechter. Vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |