Ja.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:30 schreef Pino112 het volgende:
Is dat Frank van het Hof? Lijkt er wel wat op.
Ja ik van in herhalingquote:Op donderdag 30 december 2021 21:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Sorry wat? Zou je het nog eens willen zeggen
Gybe!quote:Op donderdag 30 december 2021 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh Atom Heart Mother zou iedereen bij gaan zeveren zo te zien. En Storm/Static
Zelf ook net even gecheckt, ik zie 2x Godspeed You Black Emperor. Ken die muziek niet echt dus geen idee of daar geheime bonus tracks in zitten of dat soort onzin.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Even kijken wat de langste plaat is
Nee is tis zn oudere broer. Frank Groothofquote:Op donderdag 30 december 2021 21:30 schreef Pino112 het volgende:
Uiteraard, die gast duikt continu overal op.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:30 schreef Pino112 het volgende:
Ik adviseer een andere houding aan te nemenquote:Op donderdag 30 december 2021 21:31 schreef Dagoduck het volgende:
Kan best vermoeiend zijn zo leunend op je arm liggen.
Elan nog net meegepakt gisteren toen ik in bed lagquote:Op donderdag 30 december 2021 21:30 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Oh ja Ghost Love Score komt straks nogHelaas Elan net niet meer gered afgelopen nacht, maar deze ga ik wel horen iig!
Ja dat zeg ik. Je valt in herhalingquote:
Het is ook maar een gedeelte van de reis. Dan begin je indelingen/patronen te zien in wat je tijdens de reis ziet en wordt het allemaal wat beeldender.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:30 schreef alopio het volgende:
[..]
ik zou 1 nummer dan wel saai vinden tijdens mn treinreis
jammer dat dit niet naakt is ingeschilderdquote:Op donderdag 30 december 2021 21:31 schreef Dagoduck het volgende:
Kan best vermoeiend zijn zo leunend op je arm liggen.
Nee dat is gewoon vijf nummers in 1quote:Op donderdag 30 december 2021 21:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zelf ook net even gecheckt, ik zie 2x Godspeed You Black Emperor. Ken die muziek niet echt dus geen idee of daar geheime bonus tracks in zitten of dat soort onzin.
Zekerquote:
Wat zeg je?quote:Op donderdag 30 december 2021 21:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik. Je valt in herhaling
Ja ik weet het, ik val in herhalingquote:Op donderdag 30 december 2021 21:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik. Je valt in herhaling
En tegelijk een plaat opnemen.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:31 schreef alopio het volgende:
[..]
jammer dat dit niet naakt is ingeschilderd
Misschien maakt ze daar wel een stickfigure painting vanquote:Op donderdag 30 december 2021 21:31 schreef alopio het volgende:
[..]
jammer dat dit niet naakt is ingeschilderd
GAMMAquote:Op donderdag 30 december 2021 21:31 schreef Isorden het volgende:
[..]
Wat zeg je?
Het galmt hier nogal
Wel een stuk grijzer sinds de vorige keer dat ik hem gezien heb, vandaar de twijfelquote:Op donderdag 30 december 2021 21:31 schreef DW457 het volgende:
[..]
Uiteraard, die gast duikt continu overal op.
quote:Op donderdag 30 december 2021 21:30 schreef alopio het volgende:
[..]
ik zou 1 nummer dan wel saai vinden tijdens mn treinreis
In de Kama Sutra staat een aantal interessante.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:31 schreef essnhills het volgende:
Ik adviseer een andere houding aan te nemen
dat snap ik dan weer welquote:Op donderdag 30 december 2021 21:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is ook maar een gedeelte van de reis. Dan begin je indelingen/patronen te zien in wat je tijdens de reis ziet en wordt het allemaal wat beeldender.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |