precies, even laten wennen. Komt morgen ten goedequote:Op donderdag 30 december 2021 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja alvast een beetje m'n maag en darmen voorbereiden
ach ik vind indiaas bijvoorbeeld weer niksquote:Op donderdag 30 december 2021 21:19 schreef alopio het volgende:
[..]
ik vind het niet zo. schoonouders willen vaak chinees, mij maak je er niet blij mee
In amerika zijn ze er ook een kei in.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:16 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
IddDie porties zijn altijd lachwekkend. Stiekem wel lekker, Chinees. En heel erg niet-Chinees.
Ff de Grootvorst, de Grande Dame op 10, als slippendrager zijndequote:Op donderdag 30 december 2021 21:18 schreef tompsv18 het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk zet de radio harder
Heb gelukkig met de Kerst wel voldoende gehadquote:Op donderdag 30 december 2021 21:19 schreef alopio het volgende:
[..]
precies, even laten wennen. Komt morgen ten goede
Reeds vermeld.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:19 schreef Isorden het volgende:
[ link | afbeelding ]DE KLAPPERRRRRRRRRRRRRRR VAN HET JAAR[ link | afbeelding ]
Een lekkere curry madrasquote:Op donderdag 30 december 2021 21:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ach ik vind indiaas bijvoorbeeld weer niks
volgend jaar weer serieus gedaald deze denk ik zoquote:Op donderdag 30 december 2021 21:19 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Die Franstalige lobby is nergens goed voor eigenlijk. Maar goed dat die Kemps niet heeft overdreven met z'n Gigi L 'Amoroso lobby. Dat hoeft er ook echt niet in
Je suis un baguettequote:Op donderdag 30 december 2021 21:19 schreef TLC het volgende:
De kennis van de Franse taal reikt bij mij tot
un pain du vin du Boursin
Daar kom ik altijd best ver mee in Frankrijk
Schijnt er nu geen een meer te hebbenquote:Op donderdag 30 december 2021 21:19 schreef Stoorzendert het volgende:
Wist u dat Charles maar 1 werkende long had?
ook eens. Japans daarentegenquote:Op donderdag 30 december 2021 21:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ach ik vind indiaas bijvoorbeeld weer niks
Zou hij anders hebben geklonken met 2?quote:Op donderdag 30 december 2021 21:19 schreef Stoorzendert het volgende:
Wist u dat Charles maar 1 werkende long had?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |