Vandaag gewoon de restjes van gisteren denk ik? Aangezien je altijd voor een heel weeshuis krijgt.quote:
Slechte Chinees dan, heb ik hier nooit last vanquote:Op donderdag 30 december 2021 21:15 schreef alopio het volgende:
[..]
morgen dikke schijt dus op oudejaarsdag
succes
Iddquote:Op donderdag 30 december 2021 21:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vandaag gewoon de restjes van gisteren denk ik? Aangezien je altijd voor een heel weeshuis krijgt.
Exactquote:Op donderdag 30 december 2021 21:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vandaag gewoon de restjes van gisteren denk ik? Aangezien je altijd voor een heel weeshuis krijgt.
Ik heb geen wijn meer koud staan denk ikquote:Op donderdag 30 december 2021 21:16 schreef EDMAN- het volgende:
Nog even opruimen, dan wijntje en t2'en
Haha heerlijk toch? Onder de douche is lastigerquote:Op donderdag 30 december 2021 21:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Bier drinken in badDat deed ik als student nog weleens, altijd fijn. Misschien volgende week weer eens, heb nog een week vakantie na nieuwjaar
ik hou niet zo van chinees. in elk geval niet de afhaal spul.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Slechte Chinees dan, heb ik hier nooit last van
ook geen rode?quote:Op donderdag 30 december 2021 21:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb geen wijn meer koud staan denk ik
quote:Op donderdag 30 december 2021 21:16 schreef EDMAN- het volgende:
Nog even opruimen, dan wijntje en t2'en
Ook geprobeerd maar minder chill.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:17 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Haha heerlijk toch? Onder de douche is lastiger
roodquote:Op donderdag 30 december 2021 21:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik drink liever rosé of witquote:
Zit je glas een groot deel van de tijd wel vol.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:17 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Haha heerlijk toch? Onder de douche is lastiger
Ik welquote:Op donderdag 30 december 2021 21:17 schreef alopio het volgende:
[..]
ik hou niet zo van chinees. in elk geval niet de afhaal spul.
hier al een IPA open staan hoorquote:Op donderdag 30 december 2021 21:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ook geprobeerd maar minder chill.
Ik pak zo nog wel een biertje maar dan gewoon voor achter de pc
quote:Op donderdag 30 december 2021 21:16 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
IddDie porties zijn altijd lachwekkend. Stiekem wel lekker, Chinees. En heel erg niet-Chinees.
Schakel over op roodquote:Op donderdag 30 december 2021 21:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
hear hear! en dan weer de goede voornemens in, voor een weekjequote:Op donderdag 30 december 2021 21:17 schreef essnhills het volgende:
Maar ik zal morgen ongetwijfeld nog genoeg drinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |