een keertje rustiger vind ik ook niet zo erg.quote:
Jazeker. Alleen er waren ook wel een jaren dat er 's nachts altijd nog wel een groepje was op de onchristelijkste tijdstippen, dat is ook wel minder nu.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel prima zo, de topics zijn dit jaar wel echt duidelijk beter te volgen
ja he werk enzo.....quote:Op donderdag 30 december 2021 21:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jazeker. Alleen er waren ook wel een jaren dat er 's nachts altijd nog wel een groepje was op de onchristelijkste tijdstippen, dat is ook wel minder nu.
Heb wel wat meer slaap gepakt dit jaar ja.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jazeker. Alleen er waren ook wel een jaren dat er 's nachts altijd nog wel een groepje was op de onchristelijkste tijdstippen, dat is ook wel minder nu.
Ik ga niet nog een slecht photoshopplaatje maken hoor.quote:
en je pak MIEquote:Op donderdag 30 december 2021 21:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
Eigenlijk had ik nu in de zoom moeten zitten met mijn vergrootglas
Meerdere zelfsquote:Op donderdag 30 december 2021 21:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Iemand die de film ooit heeft gezien?
Inb4 Dago doet het welquote:Op donderdag 30 december 2021 21:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga niet nog een slecht photoshopplaatje maken hoor.
Hoe danquote:Op donderdag 30 december 2021 21:24 schreef Limoentjuh het volgende:
zit ik opeens in het verkeerde topic
dit is heul geen verkeerd topicquote:Op donderdag 30 december 2021 21:24 schreef Limoentjuh het volgende:
Nee hoorquote:Op donderdag 30 december 2021 21:24 schreef Limoentjuh het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |