SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kirov reportingquote:Op donderdag 30 december 2021 20:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, Red Alert was toch wel lastig soms, vond ik.
zelf gist dr bij doenquote:Op donderdag 30 december 2021 20:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja dat was nog leuk in de Nederlanders in Zwitserland groep. Tig posts dat er pakken Koopmans waren zonder gist.. paniek want dat is de enige manier waarop we aan oilebollen komen hier
quote:Op donderdag 30 december 2021 21:01 schreef kwiwi het volgende:
Lapo is zo kut op mobiel. Snel TT tikken met m'n dikke oliebolvingers.
Wat? Wat?quote:Op donderdag 30 december 2021 21:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Beetje karige kerst-ellende
@:Budapestenaar
quote:Op donderdag 30 december 2021 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Knakworsten4 miljoen kilo hoorde ik op het Hongaarse nieuws
Die reep en dat smoothieboekjequote:
Ik heb chocoladekoekjesquote:Op donderdag 30 december 2021 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als toetje heb ik Griekse yoghurt met low carb notenmuesli, lijnzaad en stukjes gedroogde pruim
Denk dat hier voldoende vezels in zitten
Heeft US een Hongaarse radioshow ?quote:Op donderdag 30 december 2021 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Knakworsten4 miljoen kilo hoorde ik op het Hongaarse nieuws
Dat van jou vind ik beterquote:
Moest lachenquote:Op donderdag 30 december 2021 20:53 schreef Recce het volgende:
OMG, deze faalhaas heeft het ook echt niet begrepen:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 december 2021 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Waarom weer een slappe vrouw op defensie?
Die lui verdienen onderhand wel beter.
O, dat was niet het kerstgeschenk hoor. Meer een nieuwjaarsattentie. Maar dit soort dingen zijn niet aan me besteed. Dan krijg ik liever een blik bier en een zak borrelnoten.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die reep en dat smoothieboekje
defensie is toch ook niet de belangrijkste post?quote:Op donderdag 30 december 2021 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:
slappe man of vrouw, maakt allemaal niks uit als er een politicus zitquote:Op donderdag 30 december 2021 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op donderdag 30 december 2021 21:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heeft US een Hongaarse radioshow ?
Die waffen, legt an!quote:
Ik denk dat 98% van je collegas net zo denkenquote:Op donderdag 30 december 2021 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat was niet het kerstgeschenk hoor. Meer een nieuwjaarsattentie. Maar dit soort dingen zijn niet aan me besteed. Dan krijg ik liever een blik bier en een zak borrelnoten.
Mwah, ze hebben toch geen geld om iets te kunnen doen.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Welke post is het belangrijkste ?quote:Op donderdag 30 december 2021 21:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
defensie is toch ook niet de belangrijkste post?
Denk het ookquote:Op donderdag 30 december 2021 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat 98% van je collegas net zo denken
Voor een militair die al 8 jaar hetzelfde verdient en op Uitzending moet wel.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
defensie is toch ook niet de belangrijkste post?
Algemene Zakenquote:Op donderdag 30 december 2021 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welke post is het belangrijkste ?
Zalando.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
lastig. Denk dat gezondheidzorg wel belangrijk is en financienquote:Op donderdag 30 december 2021 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 december 2021 21:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zeg @:bitterbal zullen we 2 januari als nepveteraan gaan demonstreren?
ja maar dan is elke sector van belang als het om salaris en werk gaatquote:Op donderdag 30 december 2021 21:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Voor een militair die al 8 jaar hetzelfde verdient en op Uitzending moet wel.
Als toekomstig ambtenaar kan ik dit bevestigenquote:Op donderdag 30 december 2021 21:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dan is elke sector van belang als het om salaris en werk gaat
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dan is elke sector van belang als het om salaris en werk gaat
Lekker aan je prepensioen beginnenquote:Op donderdag 30 december 2021 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als toekomstig ambtenaar kan ik dit bevestigen
Krijg volgend jaar al mijn eerste ouwelullendagquote:Op donderdag 30 december 2021 21:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker aan je prepensioen beginnen
Mijn vader had echt een goede regeling de laatste jaren 80% werken; 90% salaris; 100% pensioen en dan nog een soort van pensioenbonus.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker aan je prepensioen beginnen
Ben je al 50 plus?quote:Op donderdag 30 december 2021 21:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Krijg volgend jaar al mijn eerste ouwelullendag
wtfquote:Op donderdag 30 december 2021 21:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom denk je dat we zoveel belasting moeten betalen
Zooooooo oud ben je nou toch ook weer niet ?quote:Op donderdag 30 december 2021 21:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
44quote:Op donderdag 30 december 2021 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zooooooo oud ben je nou toch ook weer niet ?
Klinkt goedquote:Op donderdag 30 december 2021 21:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn vader had echt een goede regeling de laatste jaren 80% werken; 90% salaris; 100% pensioen en dan nog een soort van pensioenbonus.
Ik moet ook ambtenaar worden, alleen mis ik daar de papieren voorquote:Op donderdag 30 december 2021 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Nee. Maar bij de rijksoverheid krijg je in het jaar dat je 45 wordt de eerste ouwelullenuren.
Watquote:Op donderdag 30 december 2021 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Nee. Maar bij de rijksoverheid krijg je in het jaar dat je 45 wordt de eerste ouwelullenuren.
Omdat Bill Gates het wilquote:Op donderdag 30 december 2021 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat voor papieren heb je daar voor nodig?quote:Op donderdag 30 december 2021 21:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moet ook ambtenaar worden, alleen mis ik daar de papieren voor
Even omscholen tot UX’er? Die zoeken ze regelmatigquote:Op donderdag 30 december 2021 21:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee, maar vast hoger opgeleid, en zodra je daar een baan hebt binnengesleept kan het smurfen beginnenquote:Op donderdag 30 december 2021 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat voor papieren heb je daar voor nodig?
Dat is dus echt niet aan mij besteedquote:Op donderdag 30 december 2021 21:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even omscholen tot UX’er? Die zoeken ze regelmatig
quote:Op donderdag 30 december 2021 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
samequote:Op donderdag 30 december 2021 21:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:Op donderdag 30 december 2021 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is dus echt niet aan mij besteed
UX is gericht op het praktische en logische ...quote:Op donderdag 30 december 2021 21:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom niet?Dat ligt toch heel erg in het verlengde van je huidige vak?
Denk dat ze het morgenavond kraken.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huizenmelkers hebben geen recht om te klagen
Je bent onpraktisch en onlogisch?quote:Op donderdag 30 december 2021 21:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
UX is gericht op het praktische en logische ...
quote:Op donderdag 30 december 2021 21:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huizenmelkers hebben geen recht om te klagen
Ambtenaar is geen beroep he?quote:Op donderdag 30 december 2021 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lijkt ambtenaar je nou echt leuk?
Dan bel ik de fok knokploegquote:Op donderdag 30 december 2021 21:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ze het morgenavond kraken.
Het is een levensstijl? Of roeping?quote:Op donderdag 30 december 2021 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ambtenaar is geen beroep he?
Het is een lifestylequote:Op donderdag 30 december 2021 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ambtenaar is geen beroep he?
quote:Op donderdag 30 december 2021 21:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
UX is gericht op het praktische en logische ...
grmbl is echt alles behalve logischquote:Op donderdag 30 december 2021 21:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik vind het erg leuk. Denk ook vaak mee over UX-vraagstukken
kraanquote:Op donderdag 30 december 2021 21:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je bent onpraktisch en onlogisch?
Een roepingquote:Op donderdag 30 december 2021 21:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is een levensstijl? Of roeping?
Ze hebben toch ook assistenten e.d. nodig lijkt me?quote:Op donderdag 30 december 2021 21:29 schreef bitterbal het volgende:
zei mijn nichtje ook te kijken bij de roverheid maar ze zei dat je er alleen in komt met uni?
Ja, echt heel vervelend, een goed betaalde baan met nog betere secundaire arbeidsvoorwaardenquote:Op donderdag 30 december 2021 21:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is een levensstijl? Of roeping?
Als ik sommige dingen van de overheid zie dan denkt Jannie die koffie rondbrengt er ook over mee.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik vind het erg leuk. Denk ook vaak mee over UX-vraagstukken
ja denk niet dat ze dat wil doen.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook assistenten e.d. nodig lijkt me?
Nee hoor, ook met een hbo diploma en zelfs mbo diplomaquote:Op donderdag 30 december 2021 21:29 schreef bitterbal het volgende:
zei mijn nichtje ook te kijken bij de roverheid maar ze zei dat je er alleen in komt met uni?
quote:Op donderdag 30 december 2021 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik sommige dingen van de overheid zie dan denkt Jannie die koffie rondbrengt er ook over mee.
quote:Op donderdag 30 december 2021 21:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je bent onpraktisch en onlogisch?
Ik ben eens afgewezen omdat ik uni had en ze een hbo'er zochten. Kutsmoes.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:29 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 30 december 2021 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee hoor, ook met een hbo diploma en zelfs mbo diploma
* gooit zijn haren los, maak me gek rawrrrrquote:Op donderdag 30 december 2021 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Echt he?
Ik zou best eens los willen gaan op de site van de Belastingdienst
Wat is dat nou weer voor rare afwijsredenquote:Op donderdag 30 december 2021 21:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben eens afgewezen omdat ik uni had en ze een hbo'er zochten. Kutsmoes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |