SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kirov reportingquote:Op donderdag 30 december 2021 20:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, Red Alert was toch wel lastig soms, vond ik.
zelf gist dr bij doenquote:Op donderdag 30 december 2021 20:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja dat was nog leuk in de Nederlanders in Zwitserland groep. Tig posts dat er pakken Koopmans waren zonder gist.. paniek want dat is de enige manier waarop we aan oilebollen komen hier
quote:Op donderdag 30 december 2021 21:01 schreef kwiwi het volgende:
Lapo is zo kut op mobiel. Snel TT tikken met m'n dikke oliebolvingers.
Wat? Wat?quote:Op donderdag 30 december 2021 21:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Beetje karige kerst-ellende
@:Budapestenaar
quote:Op donderdag 30 december 2021 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Knakworsten4 miljoen kilo hoorde ik op het Hongaarse nieuws
Die reep en dat smoothieboekjequote:
Ik heb chocoladekoekjesquote:Op donderdag 30 december 2021 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als toetje heb ik Griekse yoghurt met low carb notenmuesli, lijnzaad en stukjes gedroogde pruim
Denk dat hier voldoende vezels in zitten
Heeft US een Hongaarse radioshow ?quote:Op donderdag 30 december 2021 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Knakworsten4 miljoen kilo hoorde ik op het Hongaarse nieuws
Dat van jou vind ik beterquote:
Moest lachenquote:Op donderdag 30 december 2021 20:53 schreef Recce het volgende:
OMG, deze faalhaas heeft het ook echt niet begrepen:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 december 2021 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Waarom weer een slappe vrouw op defensie?
Die lui verdienen onderhand wel beter.
O, dat was niet het kerstgeschenk hoor. Meer een nieuwjaarsattentie. Maar dit soort dingen zijn niet aan me besteed. Dan krijg ik liever een blik bier en een zak borrelnoten.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die reep en dat smoothieboekje
defensie is toch ook niet de belangrijkste post?quote:Op donderdag 30 december 2021 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:
slappe man of vrouw, maakt allemaal niks uit als er een politicus zitquote:Op donderdag 30 december 2021 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op donderdag 30 december 2021 21:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heeft US een Hongaarse radioshow ?
Die waffen, legt an!quote:
Ik denk dat 98% van je collegas net zo denkenquote:Op donderdag 30 december 2021 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat was niet het kerstgeschenk hoor. Meer een nieuwjaarsattentie. Maar dit soort dingen zijn niet aan me besteed. Dan krijg ik liever een blik bier en een zak borrelnoten.
Mwah, ze hebben toch geen geld om iets te kunnen doen.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Welke post is het belangrijkste ?quote:Op donderdag 30 december 2021 21:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
defensie is toch ook niet de belangrijkste post?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |