Hier ook.quote:
Cernquote:
Valt mee, eigenlijk hoor ik het hele jaar al af en toe wat vuurwerk. Nu is het iets meer dan gemiddeld.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:57 schreef PippenScottie het volgende:
Hebben jullie al veel vuurwerk in de buurt?
Hier geen vuurwerk.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:57 schreef PippenScottie het volgende:
Hebben jullie al veel vuurwerk in de buurt?
Even opstaan dan, anders kan je hem niet lezen.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:58 schreef Hamlapjes het volgende:
We zitten op de laatste pagina van de PDF![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 december 2021 20:58 schreef Hamlapjes het volgende:
![]()
![]()
Hebben ze je weggejaagd?quote:Op donderdag 30 december 2021 20:58 schreef essnhills het volgende:
Voor mijn verhuizing was het zwaarder vuurwerk. Nu klinkt het allemaal onschuldig
THIS IS NOT A DRILLquote:Op donderdag 30 december 2021 20:58 schreef Hamlapjes het volgende:
![]()
![]()
Dat is altijd voor mij de confrontatie dat het einde verdomd dichtbij is.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:58 schreef Hamlapjes het volgende:
![]()
No it is a schuurmachinequote:Op donderdag 30 december 2021 20:59 schreef Isorden het volgende:
[..]
THIS IS NOT A DRILL
I REPEAT THIS IS NOT A DRILL
HOE LANG NOG?quote:Op donderdag 30 december 2021 20:59 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat is altijd voor mij de confrontatie dat het einde verdomd dichtbij is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |