versie van Marco B is beter hoor, John Ewbank remixquote:Op donderdag 30 december 2021 20:38 schreef Dagoduck het volgende:
Dit nummer kabbelt ook altijd maar door en door.
Hij is dan wel weer fan van dit nummer.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:39 schreef TLC het volgende:
Weet je wie -behalve Taghi- geen fan is van the Police ?
--> Marco Borsato
toen 9gag nog memes hadquote:Op donderdag 30 december 2021 20:39 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Sooo, 2009 wil zijn memes terug
9gag memerijquote:Op donderdag 30 december 2021 20:39 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Sooo, 2009 wil zijn memes terug
Die gingen ze wel bellen ja, of deze vent in de jaren 80quote:
Mijn kindje zingt dat somsquote:Op donderdag 30 december 2021 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vind ik beter van de Zware Jongens
Gauw weggooien dan merkt niemand het,quote:Op donderdag 30 december 2021 20:39 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb de single nog van de Puff Daddy-versie.
Zelfs Slayer wordt gewoon door het jaar heen gedraaid. Goed, het waren 2 plays diep in de nacht, maar toch.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:33 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor Slayer en dergelijken.
Know you're in heaven, smiling down. Watching us when we pray for you, every day we pray for youquote:Op donderdag 30 december 2021 20:39 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb de single nog van de Puff Daddy-versie.
Ze moete hier gewoon strooie ofzo!quote:Op donderdag 30 december 2021 20:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kei glad!
We probeerden u nog te waarschuwen maar u wou niet luisteren.
zeker, alleen is het nu een youtube kopie kanaal, met gifjes, filmpjes en als je zoekt in de krochten soms een meme. rage comics bestaan er al helemaal niet meerquote:
Ja kon er geen gifjes van vinden, is te oud denk ikquote:Op donderdag 30 december 2021 20:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kei glad!
Legendarisch. Die knakker zit nu volgens mij vast (moord dacht ik)quote:Op donderdag 30 december 2021 20:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kei glad!
Wellicht lopen hier vrijwilligers rondquote:Op donderdag 30 december 2021 20:38 schreef PippenScottie het volgende:
Ons Oud en Nieuw bezoek heeft afgezegd. Een van hen is ziek..
Maakt niet zoveel uit, toch jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |