Ach, die paar bedrijfjes.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:16 schreef Gunner het volgende:
Horeca dicht tot maart? Dat kan toch niet waar zijn.
Yes nog even volhouden, en niet te optimistisch worden!quote:Op donderdag 30 december 2021 20:55 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
De komende twee weken zijn cruciaal
Inderdaad we hebben toch helemaal geen echte lockdown in Nederland. Ik ga er toch nooit op uit en al helemaal niet naar de veel te dure horeca.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:59 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ach, die paar bedrijfjes.
Wees blij dat je naar buiten mag. Echt waar, die verwende Hollanders ook altijd
Geloof niet dat hier heel veel pro-lockdowners zitten hoorquote:Op donderdag 30 december 2021 20:59 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ach, die paar bedrijfjes.
Wees blij dat je naar buiten mag. Echt waar, die verwende Hollanders ook altijd
quote:Op donderdag 30 december 2021 20:39 schreef Momo het volgende:
Ernst wil ons de ernst van de situatie laten inzien.
Ik denk dat er niemand pro-lockdown is.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geloof niet dat hier heel veel pro-lockdowners zitten hoor
Behoorlijke superspreader zo te lezen. Sterktequote:Op donderdag 30 december 2021 20:57 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Gelukkig einde van de vakantie dus we hadden al alles ondernomen. Maar zo irritant dat je toch een stress gevoel krijgt bij een simpel kuchje of een beetje keelpijn, terwijl je ook al gevaccineerd bent.
Alleen omdat je dan ter plekke vastzit totdat je negatief test. Ik denk dat we het al uit Europa hebben meegenomen.
Vita-D en zink wil wel helpen te herstellenquote:Op donderdag 30 december 2021 20:57 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Gelukkig einde van de vakantie dus we hadden al alles ondernomen. Maar zo irritant dat je toch een stress gevoel krijgt bij een simpel kuchje of een beetje keelpijn, terwijl je ook al gevaccineerd bent.
Alleen omdat je dan ter plekke vastzit totdat je negatief test. Ik denk dat we het al uit Europa hebben meegenomen.
Nee joh mei is nog te vroeg. We moeten eerst wachten tot de laatste grieppatient uit het ziekenhuis weg is.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:02 schreef falling_away het volgende:
[..]
Inderdaad we hebben toch helemaal geen echte lockdown in Nederland. Ik ga er toch nooit op uit en al helemaal niet naar de veel te dure horeca.
Misschien komt maart nog wel te snel.
quote:Op donderdag 30 december 2021 21:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik denk dat er niemand pro-lockdown is.
Bedankt Robin.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Vita-D en zink wil wel helpen te herstellen
Er zijn wel mensen die vinden dat elke besmetting moet worden voorkomen, dat komt effectief op hetzelfde neer. Zoals die lui van ContainmentNu en platform scholen dicht (of zoiets). Maar dat zijn evengoed wappies. Alleen dan aan de andere kant van het spectrum.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik denk dat er niemand pro-lockdown is.
Er zijn ook hier in dit topic mensen die een lockdown goedpraten ondanks dat we een flinke daling zien door de oude maatregelen, en ondanks dat buurlanden ons bijna uitlachen om het paniekvoetbal.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:24 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Er zijn wel mensen die vinden dat elke besmetting moet worden voorkomen, dat komt effectief op hetzelfde neer. Zoals die lui van ContainmentNu en platform scholen dicht (of zoiets). Maar dat zijn evengoed wappies. Alleen dan aan de andere kant van het spectrum.
Ik trek net een Corona open op het balkon, hopelijk werkt het.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Vita-D en zink wil wel helpen te herstellen
Waarvan akte.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:28 schreef falling_away het volgende:
[..]
Er zijn ook hier in dit topic mensen die een lockdown goedpraten ondanks dat we een flinke daling zien door de oude maatregelen, en ondanks dat buurlanden ons bijna uitlachen om het paniekvoetbal.
Die mensen noem ik ook pro lockdown.
Ja die zijn er zeker, en inderdaad net zo goed wappies. Maar die zie ik in het topic hier niet (dacht dat het over hier ging).quote:Op donderdag 30 december 2021 21:24 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Er zijn wel mensen die vinden dat elke besmetting moet worden voorkomen, dat komt effectief op hetzelfde neer. Zoals die lui van ContainmentNu en platform scholen dicht (of zoiets). Maar dat zijn evengoed wappies. Alleen dan aan de andere kant van het spectrum.
Gretzl. Maar die is vertrokken geloof ik.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja die zijn er zeker, en inderdaad net zo goed wappies. Maar die zie ik in het topic hier niet (dacht dat het over hier ging).
Was nog erbij vergeten te melden:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |