Probeer de andere helft ook!quote:Op donderdag 30 december 2021 20:20 schreef houdjemond het volgende:
Protip; halve fles bocht in meneerHJM gooien en vind de t2k bijna leuk
Op zich eens, ze hebben aantal populaire maar matige uit deze periode, maar dit was wel echt een uitschieter.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:20 schreef Bayswater het volgende:
Ben meer van de eerste leg Van ze.
Zelfde als deze plaat, ook een heerlijk begin en daarna kakt het een beetje inquote:
Hebben ook wel meuk gemaakt, maar dit staat terecht hierquote:
En goed voor het milieuquote:
American Idiot is door de matige titeltrack een ondergewaardeerd albumquote:Op donderdag 30 december 2021 20:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op zich eens, ze hebben aantal populaire maar matige uit deze periode, maar dit was wel echt een uitschieter.
Och, iedere artiest heeft meuk gemaaktquote:Op donderdag 30 december 2021 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben ook wel meuk gemaakt, maar dit staat terecht hier
Nein, en dat verbaasd me wel eigenlijk.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:22 schreef Stoorzendert het volgende:
Staat My chemical romance - Black Parade er ook in?
Ow jammerquote:Op donderdag 30 december 2021 20:22 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nein, en dat verbaasd me wel eigenlijk.
Heb de babi pangang al opquote:Op donderdag 30 december 2021 20:22 schreef datismijnmening het volgende:
Dit gaat over een solistische chinees toch?
I wok alone.
Nee over een kroegentocht in Mainz met carnaval: ik zwalk alleen, ik zwalk alleenquote:Op donderdag 30 december 2021 20:22 schreef datismijnmening het volgende:
Dit gaat over een solistische chinees toch?
I wok alone.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |