In 1914 werd je de loopgraven ingejaagd, of je het leuk vond of niet, en was je kanonnenvoer.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
3x prikken volgend jaar las ik. Genot.
ESF-act genot. De pianist staat op de muziek gaat doorquote:Op donderdag 30 december 2021 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, de pianist komt eindelijk het podium op!
Zolang ie het zelf maar opruimtquote:Op donderdag 30 december 2021 20:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch elke keer weer spannend of 'ie komt, die Elton
dat heb ik met zon live optreden van in the air tonight van veel collins. Hij loopt erg traag naar de drums voordat ie dat stukje moet spelen en elke keer vraag ik me af of ie het wel redtquote:Op donderdag 30 december 2021 20:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hij is al wat ouder inderdaad.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Proost.quote:
Ik schreeuw ook elke keer keer Klootzak bij Wat zou je doen.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik schreeuw als ik de originele versie hoor ook graag gewoon 'LADIES AND GENTLEMEN'
Bedanktquote:
Dat lopen naar de drums zou de enige reden zijn waarom ik n concert van m bezoek maar ja dat doet ie dus ook al niet meerquote:Op donderdag 30 december 2021 20:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dat heb ik met zon live optreden van in the air tonight van veel collins. Hij loopt erg traag naar de drums voordat ie dat stukje moet spelen en elke keer vraag ik me af of ie het wel redt![]()
Ik vind het wel lekker weg luisteren, maar geen topper ofzo neequote:
Ziet er goed uit. Hou de drank maar ff in de koelkast met vooruitzicht op feestje morgenquote:
2 vingers in je klootzak, kom op kom op!quote:Op donderdag 30 december 2021 20:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik schreeuw ook elke keer keer Klootzak bij Wat zou je doen.
Die van Marco en Ali, uiteraard.
Hier al een tijdjequote:Op donderdag 30 december 2021 20:28 schreef peaceman het volgende:
The sun is hier ook down inmiddels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |