Je moet op een individueel afstand uitkomen.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:41 schreef Mansjester het volgende:
Raar dat Bosker dan de 1500 doet. Doe dan Roest daar
Ja, of beter gezegd, je moet ingeschreven staan op een individuele afstand (het starten zelf is volgens mij niet eens essentieel).quote:Op zondag 2 januari 2022 17:45 schreef Pino112 het volgende:
Ik denk dat je individueel moet starten, kan iemand dat bevestigen?
Om en om aanvallen en hopen dat er een groepje weg raakt.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
Benieuwd wat de tactiek van Kramer en Bergsma op de massastart wordt. Constant aanvallen?
Een andere optie is er niet echt toch?quote:Op zondag 2 januari 2022 17:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
Benieuwd wat de tactiek van Kramer en Bergsma op de massastart wordt. Constant aanvallen?
Nee, Kramer is wel iets sneller normaal gesproken, Bergsma moet echt bijna alleen aankomen om te winnen.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een andere optie is er niet echt toch?
Ik denk dat Kramer wel wat meedogenlozer is dan Roest.quote:Op zondag 2 januari 2022 18:00 schreef toppertim het volgende:
Ik denk dat Roest toch beter zou zijn op de massastart, hij is sneller en heeft meer inhoud dan Kramer. Maar misschien wil hij het niet i.v.m. te veel afstanden.
Kramer die al het vuile werk op moet knappen zodat Bergsma al zijn energie kan leggen in één of meerdere ontsnappingspogingen.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik denk eerder gewoon om en om aanvallen, waarbij de ander dan moet afstoppen in het peloton.quote:Op zondag 2 januari 2022 18:04 schreef toppertim het volgende:
[..]
Kramer die al het vuile werk op moet knappen zodat Bergsma al zijn energie kan leggen in één of meerdere ontsnappingspogingen.
Ideaal zou ook zijn dat ze niet 3x met dezelfde ploeg hoeven te rijdenquote:Op zondag 2 januari 2022 17:56 schreef hhh38 het volgende:
Ben wel benieuwd of Bergsma reserve wil zijn op de TP, zeker na die woorden van Bosker.
Er is niet echt een andere optie
Ik begreep hier dat ze volledig kansloos zijn voor goud anders!quote:Op zondag 2 januari 2022 18:06 schreef Elbosia het volgende:
Goud op de tp is nu verplicht. Anders mag bosker zn schaatsen opbergen. Helemaal na die grote mond van m.
Ja daar blijf ik ook bij.quote:Op zondag 2 januari 2022 18:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik begreep hier dat ze volledig kansloos zijn voor goud anders!
Waarschijnlijk wel een betere vergelijking met de omstandigheden in Peking dan SLC.quote:Op zondag 2 januari 2022 18:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Met Kramer, Roest en Bosker wonnen ze de eerste WC met circa een seconde verschil. Toen deed de VS dan weer niet mee.
Arm Conijntjequote:Op zondag 2 januari 2022 17:35 schreef hhh38 het volgende:
Nou, volledig logische selectie bij de vrouwen
Ja, en die ander moet dan voorin gaan hangen om af te stoppen.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
Voor alleen reserve zijn zou ik lekker passen.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:56 schreef hhh38 het volgende:
Ben wel benieuwd of Bergsma reserve wil zijn op de TP, zeker na die woorden van Bosker.
Er is niet echt een andere optie
Bergsma is nog best snel, zeker na een harde wedstrijd. Ik betwijfel of Kramer de snellere is.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, Kramer is wel iets sneller normaal gesproken, Bergsma moet echt bijna alleen aankomen om te winnen.
Dat wedstrijdverloop zoals in Calgary gaan we niet zien denk ik inderdaadquote:Op zondag 2 januari 2022 18:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja, en die ander moet dan voorin gaan hangen om af te stoppen.
Al denk ik dat op de OS de favorieten 1) Bergsma niet laten wegrijden en 2) de landen met twee schaatsers en snelle sprinter tijdig hun tweede man in gaan zetten.
Nou ja, zo'n mentaliteit wil je dus ook niet in je team hebbenquote:Op zondag 2 januari 2022 18:19 schreef Aguero het volgende:
[..]
Voor alleen reserve zijn zou ik lekker passen.
Vooral sneu voor hem omdat hij zijn beide races verknoeid zag door gepruts van anderen. Die eerste was ruim voldoende geweest zonder het inhouden voor Heinquote:Op zondag 2 januari 2022 18:03 schreef AgnesGru het volgende:
Was wel te verwachten dit, wel sneu voor Dai Dai. Kramer op de MS vind ik ook wat onverwacht.
Met de huidige ploeg zit er niet echt iets anders op, tenzij je als bij wonder een hele zwak land krijgt in de halve finale.quote:Op zondag 2 januari 2022 18:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ideaal zou ook zijn dat ze niet 3x met dezelfde ploeg hoeven te rijden
Als ze jouw plan ten uitvoer brengen komt er waarschijnlijk een TP-plek op de matrix te staan, zoals nu bij MS-1 het geval wasquote:Op zondag 2 januari 2022 18:11 schreef Elbosia het volgende:
[..]
Ja daar blijf ik ook bij.
Bosker en de knsb denken daar anders over. Dat mogen ze nu dus laten zien. En anders bosker zn scbaatsen opbergen en volgende keer gewoon een matrix waarop de hoogsten gaan.
Mss met 1 uitzondering voor calamiteiten.
Dat ze goud halen is imo kansloos en 3e is maximale imo.
Italiė ook niet als het draait daarquote:Op zondag 2 januari 2022 18:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
Canada, Noorwegen, VS, Rusland zijn allemaal landen waar je geen risico tegen kan nemen.
Op basis van wat is goud op de ploegenachtervolging 'kansloos'?quote:Op zondag 2 januari 2022 18:11 schreef Elbosia het volgende:
[..]
Ja daar blijf ik ook bij.
Bosker en de knsb denken daar anders over. Dat mogen ze nu dus laten zien. En anders bosker zn scbaatsen opbergen en volgende keer gewoon een matrix waarop de hoogsten gaan.
Mss met 1 uitzondering voor calamiteiten.
Dat ze goud halen is imo kansloos en 3e is maximale imo.
Als je sneller rijdt dan die andere landen kun je winnen, maar het kan ook zo gebeuren dat zij sneller rijden en dan wordt het lastig.quote:
Je bent trouwens nodig in het veldrit-topic om Koffieplanter nog enige vorm van dagbesteding te bezorgen. Hij is al weken wanhopig op zoek naar happende mensen, maar dat wil niet echt lukken. Het begint nogal zielig te worden.quote:
Is ook goed. Maar dan ook met namen vooraf bekend. En dan ook graag met minimale vereisten waar iemand individueel iets moet laten zien.quote:Op zondag 2 januari 2022 18:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als ze jouw plan ten uitvoer brengen komt er waarschijnlijk een TP-plek op de matrix te staan, zoals nu bij MS-1 het geval was
Is ook goed. Maar dan ook met namen vooraf bekend. En dan ook graag met minimale vereisten waar iemand individueel iets moet laten zien.quote:Op zondag 2 januari 2022 18:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als ze jouw plan ten uitvoer brengen komt er waarschijnlijk een TP-plek op de matrix te staan, zoals nu bij MS-1 het geval was
Die race in polen is een garantie op goud dan?quote:Op zondag 2 januari 2022 18:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op basis van wat is goud op de ploegenachtervolging 'kansloos'?
In elk geval niet op basis van daadwerkelijke recente resultaten, me dunkt.
Snelste man van Nederland Stroetinga had hier moeten staan, samen met Gary Hekman.quote:Op zondag 2 januari 2022 18:31 schreef DeeBee het volgende:
Erg leuke rubriek, twee nonsprinters meenemen op de massastart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |