Je moet op een individueel afstand uitkomen.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:41 schreef Mansjester het volgende:
Raar dat Bosker dan de 1500 doet. Doe dan Roest daar
Ja, of beter gezegd, je moet ingeschreven staan op een individuele afstand (het starten zelf is volgens mij niet eens essentieel).quote:Op zondag 2 januari 2022 17:45 schreef Pino112 het volgende:
Ik denk dat je individueel moet starten, kan iemand dat bevestigen?
Om en om aanvallen en hopen dat er een groepje weg raakt.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
Benieuwd wat de tactiek van Kramer en Bergsma op de massastart wordt. Constant aanvallen?
Een andere optie is er niet echt toch?quote:Op zondag 2 januari 2022 17:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
Benieuwd wat de tactiek van Kramer en Bergsma op de massastart wordt. Constant aanvallen?
Nee, Kramer is wel iets sneller normaal gesproken, Bergsma moet echt bijna alleen aankomen om te winnen.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een andere optie is er niet echt toch?
Ik denk dat Kramer wel wat meedogenlozer is dan Roest.quote:Op zondag 2 januari 2022 18:00 schreef toppertim het volgende:
Ik denk dat Roest toch beter zou zijn op de massastart, hij is sneller en heeft meer inhoud dan Kramer. Maar misschien wil hij het niet i.v.m. te veel afstanden.
Kramer die al het vuile werk op moet knappen zodat Bergsma al zijn energie kan leggen in één of meerdere ontsnappingspogingen.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik denk eerder gewoon om en om aanvallen, waarbij de ander dan moet afstoppen in het peloton.quote:Op zondag 2 januari 2022 18:04 schreef toppertim het volgende:
[..]
Kramer die al het vuile werk op moet knappen zodat Bergsma al zijn energie kan leggen in één of meerdere ontsnappingspogingen.
Ideaal zou ook zijn dat ze niet 3x met dezelfde ploeg hoeven te rijdenquote:Op zondag 2 januari 2022 17:56 schreef hhh38 het volgende:
Ben wel benieuwd of Bergsma reserve wil zijn op de TP, zeker na die woorden van Bosker.
Er is niet echt een andere optie
Ik begreep hier dat ze volledig kansloos zijn voor goud anders!quote:Op zondag 2 januari 2022 18:06 schreef Elbosia het volgende:
Goud op de tp is nu verplicht. Anders mag bosker zn schaatsen opbergen. Helemaal na die grote mond van m.
Ja daar blijf ik ook bij.quote:Op zondag 2 januari 2022 18:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik begreep hier dat ze volledig kansloos zijn voor goud anders!
Waarschijnlijk wel een betere vergelijking met de omstandigheden in Peking dan SLC.quote:Op zondag 2 januari 2022 18:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Met Kramer, Roest en Bosker wonnen ze de eerste WC met circa een seconde verschil. Toen deed de VS dan weer niet mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |