Ik zou het echt niet meer weten, is 12 jaar geleden.quote:
Gewoon lekker terug mepjes gevenquote:Op donderdag 30 december 2021 19:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
MrsL doet een beetje dwars en vervelend. Vraag maar aan @:derrabbit![]()
Ow, hou je vooral niet in met mepjes geven.
broekiequote:Op donderdag 30 december 2021 19:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet meer weten, is 12 jaar geleden.
Was eens een mooi topic met rare bezorgingen.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje bij een klantenservice van een webshop gewerkt door corona en dit komt vaker voor dan je denkt
Ik wil jou wel doen hoor.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:39 schreef suzi1 het volgende:
op mij mag je ook met je bb gun schieten. zolang het idd maar geen diertjes zijn. doe mij, doe mij
Daar heb ik ook nog een tijdje in gelurktquote:Op donderdag 30 december 2021 19:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Was eens een mooi topic met rare bezorgingen.
Smoothquote:Op donderdag 30 december 2021 19:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil jou wel doen hoor.
quote:Op donderdag 30 december 2021 19:39 schreef R-woud93 het volgende:
Op een gegeven moment werd bier drinken meer regel dan uitzondering, toen ben ik maar gestopt om nog meer bier te kunnen drinken
Nee MrsL had Greys opgestookt en die kwam met een honkbalknuppel gemaakt van luchtballonnetjes ff mij intimideren.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon lekker terug mepjes geven
Jesus ben je 11quote:Op donderdag 30 december 2021 19:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee MrsL had Greys opgestookt en die kwam met een honkbalknuppel gemaakt van luchtballonnetjes ff mij intimideren.
Altijd weer die opgehitste vrouwenquote:Op donderdag 30 december 2021 19:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee MrsL had Greys opgestookt en die kwam met een honkbalknuppel gemaakt van luchtballonnetjes ff mij intimideren.
Helemaal nietquote:Op donderdag 30 december 2021 19:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jezus is iets ouder dan dat denk ikquote:
quote:
BB gun mag op mij ook nog wel. Zet ik even een ski bril op wel. Maar dart pijltjes liever nietquote:Op donderdag 30 december 2021 19:39 schreef suzi1 het volgende:
op mij mag je ook met je bb gun schieten. zolang het idd maar geen diertjes zijn. doe mij, doe mij
Ik schiet wel met mijn puddingbuks.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:42 schreef greysbones het volgende:
als iemand op mij schiet
schiet ik terug
Luchtbuks?quote:Op donderdag 30 december 2021 19:42 schreef greysbones het volgende:
als iemand op mij schiet
schiet ik terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |