Treintje kopen, daar kan je het hele jaar mee spelen.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
En zo heeft iedereen zijn of haar ding
Ik heb een vriendin, daar speel ik al het hele jaar meequote:Op donderdag 30 december 2021 21:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Treintje kopen, daar kan je het hele jaar mee spelen.
Niet alleen jijquote:Op donderdag 30 december 2021 21:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin, daar speel ik al het hele jaar mee
Werkt ze ook op stroom?quote:Op donderdag 30 december 2021 21:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin, daar speel ik al het hele jaar mee
Wel een klein hapjequote:
Ik steek de stekker er dagelijks in om op te ladenquote:
Was maar een grapje hoor, die keer dat je ons betrapte was enkel omdat we teveel oliebollen met coke hadden gegetenquote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 21:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was maar een grapje hoor, die keer dat je ons betrapte was enkel omdat we teveel oliebollen met coke hadden gegeten
Bedankt voor het aankopen van je staatslot en daarmee het spekken van de Konijnlijke staatskas. Morgen kun je een DM verwachten met verdere info waar je je gratis zak wortels kunt afhalen als beloningquote:Op donderdag 30 december 2021 21:07 schreef R-woud93 het volgende:
Ik hoop dat ik morgen een leuk bedrag win met de staatsloterij
quote:Op donderdag 30 december 2021 21:09 schreef hemarookworst het volgende:
loterij kopen is wel beetje dommenbelasting
Ik doe het gewoon voor de lol, geeft toch een beetje extra spanning, ik verwacht ook geen miljonair te worden, maar een keer 500 euro zou leuk zijnquote:Op donderdag 30 december 2021 21:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bedankt voor het aankopen van je staatslot en daarmee het spekken van de Konijnlijke staatskas. Morgen kun je een DM verwachten met verdere info waar je je gratis zak wortels kunt afhalen als beloning![]()
quote:Op donderdag 30 december 2021 21:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom lok je me naar het VIVA forum?![]()
Ik ben onder de 40 en kinderloos![]()
Vindt ie vast niet ergquote:Op donderdag 30 december 2021 21:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Alweer naar @:haags gestuurdDie zal nu wel rode oortjes hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |