ja ik stond er niet bij stil tot je erover begon, vorig jaar was de dag voor oudjaarsavond nogal knallerig, laat staan de oudjaarsavond zelfs en de politie kwam langs maar deed helemaal niks ook nog ondanks vuurwerkverbod.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:32 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Hier echt de ene naar de andere knal
Ze gaan nu ook niks doen, dat verbod is een wassenneus en een klap voor de Nederlandse verkopersquote:Op donderdag 30 december 2021 20:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
ja ik stond er niet bij stil tot je erover begon, vorig jaar was de dag voor oudjaarsavond nogal knallerig, laat staan de oudjaarsavond zelfs en de politie kwam langs maar deed helemaal niks ook nog ondanks vuurwerkverbod.![]()
Ik dacht dat nu voro de verandering eens een keer rustige oudjaarsavond voor mijn kat die altijd gaat poepen in de doucheruimte op oudjaarsavond elk jaar wanneer al dat vuurwerk wordt afgestoken rond middernacht.
Pcies ja.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ze gaan nu ook niks doen, dat verbod is een wassenneus en een klap voor de Nederlandse verkopers
En die knal kwam van je puddingsbuks?quote:Op donderdag 30 december 2021 20:35 schreef Superbadeendje het volgende:
Hier 1 knal waar mijn parkiet even van moest piepen.
Dit, gewoon dit.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ze gaan nu ook niks doen, dat verbod is een wassenneus en een klap voor de Nederlandse verkopers
Ja, siervuurwerk oke maar die domme knallenquote:Op donderdag 30 december 2021 20:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
ja ik stond er niet bij stil tot je erover begon, vorig jaar was de dag voor oudjaarsavond nogal knallerig, laat staan de oudjaarsavond zelfs en de politie kwam langs maar deed helemaal niks ook nog ondanks vuurwerkverbod.![]()
Ik dacht dat nu voro de verandering eens een keer rustige oudjaarsavond voor mijn kat die altijd gaat poepen in de doucheruimte op oudjaarsavond elk jaar wanneer al dat vuurwerk wordt afgestoken rond middernacht.
tis gewoon heel vervelend als je dier er bang voor isquote:Op donderdag 30 december 2021 20:44 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja, siervuurwerk oke maar die domme knallen
Ja niet super bang maar ze schrikt van al die knallen en dan gaat ze blaffen zo sneuquote:Op donderdag 30 december 2021 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis gewoon heel vervelend als je dier er bang voor is
Daarom mag je dit jaar daar ook gewoon afsteken, het is dat ik het te druk heb, anders was ik daar ook nog ff heen gegaan overdagquote:Op donderdag 30 december 2021 20:47 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb van vrienden vernomen die bij de Duitse grens wonen dat ze vorige jaarwisseling gewoon op Duits grondgebied vuurwerk hebben afgestoken en overal mee weg zijn gekomen omdat politie uit NL niks mag doen op Duits grondgebied en de Duitse politie niks deed omdat het teveel papierwerk was voor teveel gevallen
Altijd al geweten dat jij een kloon van hemarookworst bent.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:50 schreef DerRabbit het volgende:
Ik knal morgen nog even een flinke hoop in de porseleinen troon om het jaar mee af te sluiten
Ik heb er persoonlijk helemaal niets mee. Een mooie vuurwerk show die door profs word gedaan kan ik waarderen, maar zelf vuurwerk afsteken vind ik het geld niet waard.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daarom mag je dit jaar daar ook gewoon afsteken, het is dat ik het te druk heb, anders was ik daar ook nog ff heen gegaan overdag
@hemarookworst is een broeder van een vreemde moederquote:Op donderdag 30 december 2021 20:52 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Altijd al geweten dat jij een kloon van hemarookworst bent.
quote:Op donderdag 30 december 2021 20:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
@:hemarookworst is een broeder van een vreemde moeder
En zo heeft iedereen zijn of haar dingquote:Op donderdag 30 december 2021 20:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb er persoonlijk helemaal niets mee. Een mooie vuurwerk show die door profs word gedaan kan ik waarderen, maar zelf vuurwerk afsteken vind ik het geld niet waard.
Dat geld geef ik liever uit aan benzine laten knallen in een motorfiets of een kart
quote:Op donderdag 30 december 2021 20:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
@:hemarookworst is een broeder van een vreemde moeder
Als oliebollen met een beetje coke on top je ding is zijn die er zeker!quote:
Je bent zelf een oliebolquote:
En zo is het maar netquote:Op donderdag 30 december 2021 20:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
En zo heeft iedereen zijn of haar ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |