lasergame?quote:Op donderdag 30 december 2021 20:00 schreef Mrsloveable het volgende:
Nooit paintball gedaan, doe ik ook maar niet.. geen zin in blauwe plekken
Dat lijkt mij wel leuker jaquote:
Ik geef je er wel een kusje erop.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:00 schreef Mrsloveable het volgende:
Nooit paintball gedaan, doe ik ook maar niet.. geen zin in blauwe plekken
Kan ook nog per laptop verschillen. Als het hier op 60 staat, is dat al best luid. Staat meestal tussen de 40 en 60 bij mij.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:00 schreef suzi1 het volgende:
ja die gebruik ik. heb beide al gebruikt. maar is toch niet normaal dat volume over de 60 moet
eerst was ooit 30 genoeg
Nou als ik veel blauwe plekken heb, dan moet je wel veel kusjes gevenquote:Op donderdag 30 december 2021 20:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik geef je er wel een kusje erop.
je moet je ook een beetje verstoppenquote:Op donderdag 30 december 2021 20:01 schreef suzi1 het volgende:
lasergame een keer gedaan. was leuk, maar ik werd steeds geraakt
ja daarom heb ik speaker gekocht. met koptellie doet het geluid het wel apart pakken. dus dan hoeft de lapvolume niet zo ver openquote:Op donderdag 30 december 2021 20:01 schreef engine het volgende:
[..]
Kan ook nog per laptop verschillen. Als het hier op 60 staat, is dat al best luid. Staat meestal tussen de 40 en 60 bij mij.
ik ren recht op ze af babyquote:Op donderdag 30 december 2021 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
je moet je ook een beetje verstoppen
Wat zal ik daar een moeite mee hebben...quote:Op donderdag 30 december 2021 20:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou als ik veel blauwe plekken heb, dan moet je wel veel kusjes geven
En zo word je dus modquote:Op donderdag 30 december 2021 20:02 schreef DerRabbit het volgende:
Als je zeker wil zijn dat je zo blauw geschoten word tijdens paintballen dat zelfs de smurfen jaloers op je worden is er maar advies: Ga paintballen met een (ex) marinier![]()
Vast niet neequote:Op donderdag 30 december 2021 20:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat zal ik daar een moeite mee hebben...
ik ben slimquote:
Mijn balletjes zijn nooit op.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben slim
spreek van te voren af dat we met zn allen op 1 gaan
en dan hebben ze allemaal de balletjes al op![]()
![]()
Je kunt altijd terug sturen als ie niet doet wat je er van verwacht hadquote:Op donderdag 30 december 2021 20:02 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja daarom heb ik speaker gekocht. met koptellie doet het geluid het wel apart pakken. dus dan hoeft de lapvolume niet zo ver open
nou ja, mss moet ik t accepteren en wachten tot ik nieuwe lappie koop
Ik nietquote:Op donderdag 30 december 2021 20:05 schreef suzi1 het volgende:
ben benieuwd naar jochem ze nieuwe naam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |