lasergame?quote:Op donderdag 30 december 2021 20:00 schreef Mrsloveable het volgende:
Nooit paintball gedaan, doe ik ook maar niet.. geen zin in blauwe plekken
Dat lijkt mij wel leuker jaquote:
Ik geef je er wel een kusje erop.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:00 schreef Mrsloveable het volgende:
Nooit paintball gedaan, doe ik ook maar niet.. geen zin in blauwe plekken
Kan ook nog per laptop verschillen. Als het hier op 60 staat, is dat al best luid. Staat meestal tussen de 40 en 60 bij mij.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:00 schreef suzi1 het volgende:
ja die gebruik ik. heb beide al gebruikt. maar is toch niet normaal dat volume over de 60 moet
eerst was ooit 30 genoeg
Nou als ik veel blauwe plekken heb, dan moet je wel veel kusjes gevenquote:Op donderdag 30 december 2021 20:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik geef je er wel een kusje erop.
je moet je ook een beetje verstoppenquote:Op donderdag 30 december 2021 20:01 schreef suzi1 het volgende:
lasergame een keer gedaan. was leuk, maar ik werd steeds geraakt
ja daarom heb ik speaker gekocht. met koptellie doet het geluid het wel apart pakken. dus dan hoeft de lapvolume niet zo ver openquote:Op donderdag 30 december 2021 20:01 schreef engine het volgende:
[..]
Kan ook nog per laptop verschillen. Als het hier op 60 staat, is dat al best luid. Staat meestal tussen de 40 en 60 bij mij.
ik ren recht op ze af babyquote:Op donderdag 30 december 2021 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
je moet je ook een beetje verstoppen
Wat zal ik daar een moeite mee hebben...quote:Op donderdag 30 december 2021 20:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou als ik veel blauwe plekken heb, dan moet je wel veel kusjes geven
En zo word je dus modquote:Op donderdag 30 december 2021 20:02 schreef DerRabbit het volgende:
Als je zeker wil zijn dat je zo blauw geschoten word tijdens paintballen dat zelfs de smurfen jaloers op je worden is er maar advies: Ga paintballen met een (ex) marinier![]()
Vast niet neequote:Op donderdag 30 december 2021 20:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat zal ik daar een moeite mee hebben...
ik ben slimquote:
Mijn balletjes zijn nooit op.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben slim
spreek van te voren af dat we met zn allen op 1 gaan
en dan hebben ze allemaal de balletjes al op![]()
![]()
Je kunt altijd terug sturen als ie niet doet wat je er van verwacht hadquote:Op donderdag 30 december 2021 20:02 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja daarom heb ik speaker gekocht. met koptellie doet het geluid het wel apart pakken. dus dan hoeft de lapvolume niet zo ver open
nou ja, mss moet ik t accepteren en wachten tot ik nieuwe lappie koop
Ik nietquote:Op donderdag 30 december 2021 20:05 schreef suzi1 het volgende:
ben benieuwd naar jochem ze nieuwe naam
Ik kan je wel vertellen dat de gemiddelde mod dat niet overleeftquote:
Hardop gelachtenquote:Op donderdag 30 december 2021 20:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan je wel vertellen dat de gemiddelde mod dat niet overleeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
de lap hoef ik niet te horen en die hoor ik ook nietquote:Op donderdag 30 december 2021 20:05 schreef engine het volgende:
[..]
Je kunt altijd terug sturen als ie niet doet wat je er van verwacht had![]()
Ah ik snap nu pas wat je bedoeld volgens mij....dat je apart geluid hebt van speaker en dan ook nog van de laptop? Is de koptelefoon ook bluetooth?
quote:Op donderdag 30 december 2021 20:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Altijd al geweten dat murp een ex marinier is.
Daarom ook zo veel gezag voor murpquote:Op donderdag 30 december 2021 20:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Altijd al geweten dat murp een ex marinier is.
Ah okay duidelijk. Ik weet ook niet hoe dat op te lossenquote:Op donderdag 30 december 2021 20:07 schreef suzi1 het volgende:
[..]
de lap hoef ik niet te horen en die hoor ik ook niet
het gaat mij erom dat de volumeknoppen niet van elkaar afhankelijk zijn
koptel is ook bt ja
quote:Op donderdag 30 december 2021 20:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hardop gelachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
ik ook al niet!quote:Op donderdag 30 december 2021 20:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ah okay duidelijk. Ik weet ook niet hoe dat op te lossen
quote:Op donderdag 30 december 2021 20:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nice
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
quote:Op donderdag 30 december 2021 20:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hardop gelachten
Echt he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 december 2021 20:10 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik ook al niet!
ik heb hetb nu gezet op oortelefoon van hoofdtelefoon en dan is t geluid harder maar holler
nou ja.. ik kijk t nog even aan
quote:Op donderdag 30 december 2021 20:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]Ik mag je zusje wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mn moeder komt morgen langs.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
moppie
heb je morgen nog wat gepland?
Ze kon op dat moment ook precies genoeg mikken om alle schoten precies op de pijnlijke plekken te krijgenquote:
Ik mag haar nu nog meer dan daarnetquote:Op donderdag 30 december 2021 20:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze kon op dat moment ook precies genoeg mikken om alle schoten precies op de pijnlijke plekken te krijgen
zoon is thuis met een vriend chillenquote:Op donderdag 30 december 2021 20:13 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Mn moeder komt morgen langs.
En jij?
Oh gezelligquote:Op donderdag 30 december 2021 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoon is thuis met een vriend chillen
en dochter ook met een aantal vrienden en vriendinnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |