nee daarom bespaar ik je de moeite, maar er is een youtube video over gemaakt die het uitlegt wat dit nummer zo bijzonder doet klinken. weet alleen niet welke precies.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:32 schreef alopio het volgende:
[..]
nou ja zoveel kennis heb ik er niet van, maar klinkt gewoon fantastisch
Niet voor 1 gat te vangen deze manquote:Op donderdag 30 december 2021 19:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan zal ik mijn laptop weer aanslingeren.
Draaiorgelsquote:Op donderdag 30 december 2021 19:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
In a gogo zit nu een man bloedserieus te vertellen dat ie dacht Stevie Wonder blij te maken met een draaiorgelversie van I just called to say I Love you
dat klinkt wel interessant, zal hem eens opzoekenquote:Op donderdag 30 december 2021 19:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
nee daarom bespaar ik je de moeite, maar er is een youtube video over gemaakt die het uitlegt wat dit nummer zo bijzonder doet klinken. weet alleen niet welke precies.
Bah ik ben nu woest.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach nee, Kjeld toch naar China.
Dat ze hem daar permanent houden dan maar.
Zijn OKT was een vuilnisbjelt toch?quote:Op donderdag 30 december 2021 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach nee, Kjeld toch naar China.
Dat ze hem daar permanent houden dan maar.
Mad!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |