eens jaquote:Op donderdag 30 december 2021 19:31 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dit is voor mij echt top 100 materiaal.
Pics or didn't happenquote:Op donderdag 30 december 2021 19:30 schreef Evenstar het volgende:
Vanmiddag toen ik verhuisbus had opgehaald wel totaal los gegaan op Freebird in de bus.
Onderbroek uit het raam en al
Bonham Drum GOATquote:Op donderdag 30 december 2021 19:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
de drums spelen in 4/4 maat volgens mij en de gitaren in een andere,metrisch is het heel interessant.
Dan zet je je radio uit?quote:
Eens!quote:Op donderdag 30 december 2021 19:31 schreef Isorden het volgende:
[..]
Freebird ook, en anders minimaal top 150.
nou ja zoveel kennis heb ik er niet van, maar klinkt gewoon fantastischquote:Op donderdag 30 december 2021 19:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
de drums spelen in 4/4 maat volgens mij en de gitaren in een andere,metrisch is het heel interessant.
Oei! Wat nu?quote:Op donderdag 30 december 2021 19:32 schreef Dagoduck het volgende:
Dartsen begint ook alweer bijna. Pff..
quote:Op donderdag 30 december 2021 19:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Be careful what you wish for enzo
hebben die niet allemaal coronaquote:Op donderdag 30 december 2021 19:32 schreef Dagoduck het volgende:
Dartsen begint ook alweer bijna. Pff..
Dan zal ik mijn laptop weer aanslingeren.quote:
Alleen de Nederlandersquote:
Maar Stevie zag er toch niks in?quote:Op donderdag 30 december 2021 19:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
In a gogo zit nu een man bloedserieus te vertellen dat ie dacht Stevie Wonder blij te maken met een draaiorgelversie van I just called to say I Love you
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |