Haar wangen/mondhoeken zijn super weird, zou ze een verlamming hebben opgelopen daar ofzo?quote:Op woensdag 7 september 2022 14:40 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zag vandaag dit plaatje van Yolanthe bij een artikel staan:
[ afbeelding ]
En weten jullie nog van de mislukte ingreep die Linda Evangelista heeft ondergaan? Ze schermt zich inmiddels niet meer af van de wereld. In februari stond ze op de cover van People Magazine en deze maand op de cover van Vogue:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De laatste foto is prachtig maar betekent helaas niet dat ze een herstelingreep heeft gehad. D'r gezicht is strakgetrokken met tape.
Zou dat niet gewoon een gebrek aan elasticiteit zijn daar dankzij dat mislukte cryo-sculpten(iirc)?quote:Op woensdag 7 september 2022 15:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Haar wangen/mondhoeken zijn super weird, zou ze een verlamming hebben opgelopen daar ofzo?
Zou ook goed kunnen, je zou bewegend beeld moeten zien voor een oordeel eigenlijkquote:Op woensdag 7 september 2022 15:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou dat niet gewoon een gebrek aan elasticiteit zijn daar dankzij dat mislukte cryo-sculpten(iirc)?
Bronquote:Within three months after Evangelista's treatments (CoolSculpting), she started noticing bulges at her chin, thighs and bra area. The same areas she'd wanted to shrink were suddenly growing. And hardening. Then they turned numb.
[..]
PAH (Paradoxical adipose hyperplasia) is a rare side effect that affects less than 1 percent of CoolSculpting patients, where the freezing process causes the affected fatty tissue to thicken and expand.
[..]
"Patients go in to have something reduced, and now it's enlarged. And the problem with PAH is that, in some instances, it may not go away. In many circumstances the affected areas are no longer amenable to liposuction like they would've been in the first place."
Well, what has been seen...quote:Op woensdag 7 september 2022 14:40 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]
Vond haar juist wat weg beginnen te krijgen van Donatella Versace..quote:Op woensdag 7 september 2022 15:17 schreef Donna het volgende:
[..]
Ze begint een beetje op die Rodrigo Alvarez te lijken. Of hoe hij/zij nu ook heet.
Whyquote:Op woensdag 7 september 2022 14:40 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]
En weten jullie nog van de mislukte ingreep die Linda Evangelista heeft ondergaan? Ze schermt zich inmiddels niet meer af van de wereld. In februari stond ze op de cover van People Magazine en deze maand op de cover van Vogue:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De laatste foto is prachtig maar betekent helaas niet dat ze een herstelingreep heeft gehad. D'r gezicht is strakgetrokken met tape.
Bizar.quote:Op woensdag 7 september 2022 14:40 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind ik ook. In het artikel dat ik erover las werd gedaan alsof het iets geweldigs was. Ze is nog steeds een vrouw met enkele opvallende trekken die heel aantrekkelijk zijn, dus het is zo onnodig.quote:Op donderdag 8 september 2022 09:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bizar.
[ afbeelding ]
https://www.sheknows.com/(...)endi-campaign-photo/
Eens. Zonder tape ziet ze er ook nog mooi uit. Ze heeft er zoveel slechter uitgezien.quote:Op donderdag 8 september 2022 09:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Vind ik ook. In het artikel dat ik erover las werd gedaan alsof het iets geweldigs was. Ze is nog steeds een vrouw met enkele opvallende trekken die heel aantrekkelijk zijn, dus het is zo onnodig.
Nou ja, ze was natuurlijk een supermodel en ontleende naar eigen zeggen haar zelfbeeld aan haar uiterlijk. Ik kan me voorstellen dat haar lat hoog ligt. Die foto in People Magazine van de vetkwab onder haar oksel vind ik bijvoorbeeld niet schokkend. Ik zie in de zomer talloze doodgewone mensen met zulke vormen op straat lopen. Maar zijn zoals doodgewone mensen zal voor haar wel een schrikbeeld zijn.quote:Op donderdag 8 september 2022 09:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vraag me af of het resultaat van die ingreep niet grotendeels in haar hoofd zit/zat.
Ik kan me voorstellen dat als je in één keer verandert en je jezelf niet meer voelt de nodige psychische rompslomp kan krijgen, maar om nou te zeggen dat ze er niet uitziet, nee dat vind ik niet.
Als je dat wangvel maar richting de oren blijft trekken krijg je vanzelf een brede platte neusquote:Op donderdag 8 september 2022 09:23 schreef Claudia_x het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag: ligt het aan mij of zie je vaak een dikkere neus bij mensen die aan botox zitten en/of plastische chirurgie hebben gehad? In mijn beleving behoorde een lange, dunne neus altijd tot het ideaalbeeld, maar op veel foto's in dit topic zie ik niet alleen enorme lippen maar ook een dikkere neus. Stockard Channing is er een voorbeeld van. Of is het zo dat mensen een dikkere neus krijgen als ze ouder worden en oudere mensen vaker in dit topic terechtkomen omdat ze op kunstgrepen terugvallen?
[ afbeelding ]
Wijze woorden.quote:Op donderdag 8 september 2022 09:33 schreef SQ het volgende:
En ik vind het ook nogal ver gaan om te zeggen dat linda zich niet zo moet aanstellen en dat ze er nog steeds prima uit ziet. Ik heb het hier al eens eerder gezegd, maar als alles in je leven (ALLES!) altijd alleen maar heeft gedraaid om je uiterlijk, dan is zo'n gebeurtenis echt zo ongeveer het ergste wat je kan overkomen. Alsof alles wat ooit zeker was in 1 klap onder je voeten wordt weggeslagen.
Dat wij ons daar vanuit ons eigen perspectief wat minder bij kunnen voorstellen wil niet zeggen dat het niet legitiem is.
Nou, precies dit. En daar hoef je niet eens een supermodel voor geweest te zijn. Ik denk dat redelijk wat mensen (vrouwen misschien meer dan mannen?) aardig kapot kunnen gaan als je er plots, zomaar, anders (lees: verder af van het ideaalbeeld) uitziet dan je voorheen deed. Er wordt vaak een deel identiteit ontleend aan het uiterlijk. Daar ben ik bij mezelf net zo goed schuldig aan en het zou me vreselijk lijken. Niet alles draait om het uiterlijk, maar in de realiteit toch vaak eigenlijk stiekem wel veel. Iedereen die dat ontkent leeft in een utopie.quote:Op donderdag 8 september 2022 09:33 schreef SQ het volgende:
En ik vind het ook nogal ver gaan om te zeggen dat linda zich niet zo moet aanstellen en dat ze er nog steeds prima uit ziet. Ik heb het hier al eens eerder gezegd, maar als alles in je leven (ALLES!) altijd alleen maar heeft gedraaid om je uiterlijk, dan is zo'n gebeurtenis echt zo ongeveer het ergste wat je kan overkomen. Alsof alles wat ooit zeker was in 1 klap onder je voeten wordt weggeslagen.
Dat wij ons daar vanuit ons eigen perspectief wat minder bij kunnen voorstellen wil niet zeggen dat het niet legitiem is.
Neuzen en oren blijven groeien.quote:Op donderdag 8 september 2022 09:23 schreef Claudia_x het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag: ligt het aan mij of zie je vaak een dikkere neus bij mensen die aan botox zitten en/of plastische chirurgie hebben gehad? In mijn beleving behoorde een lange, dunne neus altijd tot het ideaalbeeld, maar op veel foto's in dit topic zie ik niet alleen enorme lippen maar ook een dikkere neus. Stockard Channing is er een voorbeeld van. Of is het zo dat mensen een dikkere neus krijgen als ze ouder worden en oudere mensen vaker in dit topic terechtkomen omdat ze op kunstgrepen terugvallen?
[ afbeelding ]
Ik lees net dat dat een mythe is.quote:
Ik las het ook, maar ken jij een bejaarde met kleine oren?quote:Op donderdag 8 september 2022 11:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik lees net dat dat een mythe is.
Daar moest ik ook meteen aan denken.quote:Op donderdag 8 september 2022 11:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik las het ook, maar ken jij een bejaarde met kleine oren?
Door het verzakken en verslappen dus.quote:Op donderdag 8 september 2022 11:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik las het ook, maar ken jij een bejaarde met kleine oren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |