abonnement Unibet Coolblue
pi_206015875
Nah, ik denk niet dat hij plastische chirurgie heeft gedaan.
pi_206016281
Heather Locklear had het in zich om prachtig oud te worden. ;( Het vollere gezicht vind ik haar niet misstaan; ze heeft er een zachtere uitstraling door. Maar door die ingrepen ziet ze er gewoon maf uit. En laten we wel wezen: de outfit die ze hierboven draagt helpt niet.



In ieder geval linksboven en rechtsboven zijn uit 2021. Dit beeld lijkt uit diezelfde periode te komen en hier ziet ze er in mijn optiek goed uit (wel wat strak en erg rimpelloos):



Bewegend beeld:



[ Bericht 13% gewijzigd door Claudia_x op 18-09-2022 11:29:39 ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206017999
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2022 21:47 schreef lily het volgende:
Tja, kleine meisjes (en ook jongens) worden oud (als ze geluk hebben). En dan kun je dit met allerlei kunstgrepen nog proberen te verbloemen, maar op een gegeven moment is het toch echt gebeurd.

Ik denk dat die kunstgrepen niet echt helpen eerlijk gezegd.
Maar het kan wel. Zie een Jennifer Lopez of Shakira. Of hoe heet die latina uit Melrose Place die altijd in L’Oréal reclames te zien is?

Is JLO niet de leeftijd van Gwen Stefani?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_206018170
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 13:58 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Maar het kan wel. Zie een Jennifer Lopez of Shakira. Of hoe heet die latina uit Melrose Place die altijd in L’Oréal reclames te zien is?

Is JLO niet de leeftijd van Gwen Stefani?
Gwen Stefani en Jennifer Lopez zijn van '69.

In MP zat geen latina, voor zover ik het me kan herinneren. Bedoel je Alyssa Milano?

Bij L'Oreal denk ik aan Eva Longoria van Desperate Housewives.
pi_206021252
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2022 21:47 schreef lily het volgende:
Tja, kleine meisjes (en ook jongens) worden oud (als ze geluk hebben). En dan kun je dit met allerlei kunstgrepen nog proberen te verbloemen, maar op een gegeven moment is het toch echt gebeurd.

Ik denk dat die kunstgrepen niet echt helpen eerlijk gezegd.
En je moet iemand treffen die het goed weet te doen en wie je vertrouwt. Wellicht was het interview te snel na de procedure.
pi_206021515
Een vriendin van mij (nu 39) doet sinds haar 30e botox en zij ziet er super goed uit. Het is heel subtiel, de meesten zullen niet weten dat ze iets laat doen. Maar ze ziet er wel fris en rimpelloos uit. Maar inderdaad, je kunt het de dag van (en na) wel echt goed zien. Dat geeft soms misschien wel een vertekend beeld.

Maar ik neig ernaar Zac Efron’s verhaal wel te geloven want hij had echt 0 reden om iets te laten doen. Hoewel dat natuurlijk wel voor mensen geldt, maargoed. Wel zonde hoor.
  zondag 18 september 2022 @ 23:02:05 #282
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_206024879
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 september 2022 18:40 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Heather Locklear
[ afbeelding ]

Jennifer Grey van Dirty Dancing
[ afbeelding ]
Jennifer Grey is 62 jaar. Die vind ik dus echt niet verspookt. Vergeleken met haar rol in dirty dancing natuurlijk heel anders. Maar ze is 62!! In deze topicreeks heb ik vrouwen van in de 40 gezien die er slechter uitzagen.
Ze heeft wel wat laten doen, maar is niet overboard gegaan. En zelfs die jonge look die ze zich aanmeet kan ze nog redelijk hebben. Ziet er wel grappig/ok uit, niet erg misplaatst, niet perse als kijk mij eens jong zijn, maar meer als eigen stijl.

Heather ziet er vooral uit alsof ze echt geen fuck zin meer heeft in het mooie poppetje zijn. En alsof ze zich een stuk gezonder voelt en die middelvinger naar dat mooie poppetje zijn daarbij hoort.
Misschien hoort het bij een filmrol, dat weet ik niet. Maar als het niet zo is ziet ze er iig gezonder uit dan eerder toen ze, volgens mij, dik aan de drugs zat en aan de moet rank en mooi blijven zat.
Ze is ook al 60.

Het gevecht om eruit te blijven zien als een strakke 20 tot Max eind 30 jarige vrouw (in dit geval) sloopt velen. Lichamelijk (vandaar het bestaansrecht van deze topicserie), maar ook mentaal.
Ik zie Heather iig liever zo dan wegterend door drugs en wanhoops pogingen om jong te blijven.

Zie bv Madonna, daarbij denk ik echt wordt oud met eigen stijl ipv wat ze doet, dat wanhopig proberen er jong uit te zien.
Het lukt niet, het wordt bijna eng (nou ja, niet bijna, het is eng) en ze verliest zichzelf erdoor.
Dat ze provoceert is eigen stijl, dat ze te sexy kleed en doet is eigen stijl. Dat zou beter zijn als ze geen alien geworden was en het steeds erger maakt.

Daarin zie ik liever deze twee dames, die ook echt wel het een en ander hebben versleuteld, maar ook zeggen we zijn ouder en dat is ok.
Bij Heather geld dat ze een beetje teveel fuck alles zegt en zich teveel laat gaan, te slonzig is en te dik wordt. Maar liever dat dan de andere kant op. Wat ze veelste lang heeft gedaan en daar volgens mij zeer ongelukkig van werd. Die fuck alles look van nu lijkt een reactie daarop in haar acceptatie van zichzelf, is gezonder dan doorgaan met verspoken en doen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_206025420
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 14:11 schreef Radegast het volgende:

[..]
Gwen Stefani en Jennifer Lopez zijn van '69.

In MP zat geen latina, voor zover ik het me kan herinneren. Bedoel je Alyssa Milano?

Bij L'Oreal denk ik aan Eva Longoria van Desperate Housewives.
Longoria, die bedoelde ik. Geen idee waar ze van is, dus ik gokte een serie. :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 19 september 2022 @ 00:47:26 #284
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206025519
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 00:16 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Longoria, die bedoelde ik. Geen idee waar ze van is, dus ik gokte een serie. :)
Wisteria lane... ben de naam van de serie even kwijt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206025544
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 00:47 schreef Leandra het volgende:
Wisteria lane... ben de naam van de serie even kwijt.
Desperate Housewives?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 19 september 2022 @ 01:36:51 #286
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206025664
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 00:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Desperate Housewives?
Ja!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 20 september 2022 @ 11:54:13 #287
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206038715
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 17:41 schreef Jauke het volgende:

[..]
Ik weet niet wat ik moet geloven, vind het vooral heel verwarrend. ;(
quote:
Revealing that he’d slipped while running through his house in socks, Zac said that he hit his chin on a granite fountain and lost consciousness. When he awoke, the actor said that his chin bone was “hanging off” his face.
Ik vind het opvallend dat hij een fontein in zijn huis heeft, :').
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Vis een optie? donderdag 22 september 2022 @ 11:28:22 #288
70532 loveli
N
pi_206062996
Verspookt wil ik het niet noemen, maar Sigrid Kaag is volgens mij in de zomervakantie wat opgefrist, haar mondhoeken staan ook wat vriendelijker. Het viel niet alleen mij op, mijn pa formuleerde het zo "die heeft een heel ander smoeltje gekregen".
crap in = crap out
pi_206065255
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 23:02 schreef Cause_Mayhem het volgende:

Heather ziet er vooral uit alsof ze echt geen fuck zin meer heeft in het mooie poppetje zijn. En alsof ze zich een stuk gezonder voelt en die middelvinger naar dat mooie poppetje zijn daarbij hoort.
Al zou ze er zin in hebben, het zit er niet meer in.
Het is niet alsof ze kansrijk is in dat opzicht.
pi_206065264
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 11:22 schreef Claudia_x het volgende:
Heather Locklear had het in zich om prachtig oud te worden. ;( Het vollere gezicht vind ik haar niet misstaan; ze heeft er een zachtere uitstraling door. Maar door die ingrepen ziet ze er gewoon maf uit. En laten we wel wezen: de outfit die ze hierboven draagt helpt niet.

[ afbeelding ]

In ieder geval linksboven en rechtsboven zijn uit 2021. Dit beeld lijkt uit diezelfde periode te komen en hier ziet ze er in mijn optiek goed uit (wel wat strak en erg rimpelloos):

[ afbeelding ]

Bewegend beeld:

HAMSTEREN

:')
U MAD?
pi_206086411
Ik heb het programma niet gezien dus misschien is dit wel een hele ongelukkige stil. Maar Bridget Maasland heeft hier ook wel opgespoten wangen lijkt wel.

https://www.rtlboulevard.(...)liefde-niet-onder-25
pi_206088953
Oef dat ziet er niet te best uit nee.
pi_206090758


pi_206095154
Bridget gebruikt naar eigen zeggen botox en fillers in haar nek en gezicht. Ik vind dat ze er goed uitziet. Uit hetzelfde programma (dat ik overigens ook niet heb gezien):

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206095263
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 10:34 schreef Claudia_x het volgende:
Bridget gebruikt naar eigen zeggen botox en fillers in haar nek en gezicht. Ik vind dat ze er goed uitziet. Uit hetzelfde programma (dat ik overigens ook niet heb gezien):

[ afbeelding ]
Ik ook.

Soms staat iemands gezicht alles behalve flateus op een foto. Heeft alles te maken met schaduwen en licht. Slechte make-up ook. Dat heeft iedereen, ook fotomodellen. Daarbij lijkt het alsof de make-up Brid haar wangen accentueert, waardoor het al snel too much lijkt.
pi_206095297
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 10:34 schreef Claudia_x het volgende:
Bridget gebruikt naar eigen zeggen botox en fillers in haar nek en gezicht. Ik vind dat ze er goed uitziet. Uit hetzelfde programma (dat ik overigens ook niet heb gezien):

[ afbeelding ]
Mensen die het verkeerd (laten) doen, hebben dus zo’n rare rimpelige nek en een strak hoofd.
Op deze foto’s (en als ik ooit Boulevard kijk), ziet Bridget er prima uit. Misschien is ze er al vroeg aan begonnen of laat ze het door de juiste artsen en op de juiste plekken doen.
pi_206095314
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 10:44 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik ook.

Soms staat iemands gezicht alles behalve flateus op een foto. Heeft alles te maken met schaduwen en licht. Slechte make-up ook. Dat heeft iedereen, ook fotomodellen. Daarbij lijkt het alsof de make-up Brid haar wangen accentueert, waardoor het al snel too much lijkt.
En ze heeft zoveel opmerkingen over haar 'kalkoennek' gekregen dat ik wel begrijp dat ze daar iets aan laat doen. Ik vind dat trouwens gezeur. De een heeft aanleg om (vroeg) rimpels te krijgen en de ander niet. Dan kun je wel doen alsof het je eigen verdienste is dat je huid nog zo strak is, maar dat komt voor het overgrote deel door je genen.

Anyhow, ik houd van rimpels. O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206095365
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 10:49 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
En ze heeft zoveel opmerkingen over haar 'kalkoennek' gekregen dat ik wel begrijp dat ze daar iets aan laat doen. Ik vind dat trouwens gezeur. De een heeft aanleg om (vroeg) rimpels te krijgen en de ander niet. Dan kun je wel doen alsof het je eigen verdienste is dat je huid nog zo strak is, maar dat komt voor het overgrote deel door je genen.

Anyhow, ik houd van rimpels. O+
Het is niet voor niks dat een hele hoop vrouwen een man met een afgeleefd gezicht heel aantrekkelijk vinden. Mannen kunnen dat prima hebben. Vrouwen komen helaas minder goed weg met een hoofd vol rimpels.

Anyway, soms komen hier foto's voorbij (o.a. van Bridget) waarbij diegene als verspookt gezien wordt. Terwijl dat gewoon niet zo is. Gewoon een kwestie van belabberde omstandigheden zoals licht e.d.
  zondag 25 september 2022 @ 10:57:48 #299
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_206095392
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2022 10:54 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Het is niet voor niks dat een hele hoop vrouwen een man met een afgeleefd gezicht heel aantrekkelijk vinden. Mannen kunnen dat prima hebben. Vrouwen komen helaas minder goed weg met een hoofd vol rimpels.

Anyway, soms komen hier foto's voorbij (o.a. van Bridget) waarbij diegene als verspookt gezien wordt. Terwijl dat gewoon niet zo is. Gewoon een kwestie van belabberde omstandigheden zoals licht e.d.
Dat is ook allemaal maar aangeleerd natuurlijk.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zondag 25 september 2022 @ 10:59:06 #300
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206095403
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 10:49 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
En ze heeft zoveel opmerkingen over haar 'kalkoennek' gekregen dat ik wel begrijp dat ze daar iets aan laat doen. Ik vind dat trouwens gezeur. De een heeft aanleg om (vroeg) rimpels te krijgen en de ander niet. Dan kun je wel doen alsof het je eigen verdienste is dat je huid nog zo strak is, maar dat komt voor het overgrote deel door je genen.

Anyhow, ik houd van rimpels. O+
Dit dus, je kunt smeren wat je wilt maar met slechte genen hou je toch niet tegen dat je op je 60ste gerimpeld bent.

Met goede genen kun je je huid wel verpesten door roken, drinken, drugs enz.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')