ik vergeet al die de dijk titelsquote:Op donderdag 30 december 2021 18:56 schreef Isorden het volgende:
[..]
Kom oooooop die De Dijk ken je echt wel!
Vaste klant of niet dan?quote:Op donderdag 30 december 2021 18:53 schreef LTVDK het volgende:
Zo maar eens lekker babi pangang gaan halen
Wel een overschatte De Dijk, maar gelukkig is dat niet de hoogste.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:56 schreef Isorden het volgende:
[..]
Kom oooooop die De Dijk ken je echt wel!
Ik heb Max & Moritz nog niet kunnen doen, maar ja, de Bob was een stuk spannender. Dat nieuwe ding is volledig aangedreven en suist niet op zwaartekracht naar beneden. Ter vergelijking: topsnelheid Bob was 60 km/u, Max & Moritz gaat niet harder dan 36 km/uquote:Op donderdag 30 december 2021 18:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is meer een kinderachtbaan toch?
@:hamlapjes
Komt wel dichtbij zo, hequote:Op donderdag 30 december 2021 18:55 schreef alopio het volgende:
Wel heel toevallig, want tijdens die burn out had ik als telefoon achtergrond deze tekst “none but ourselves can Free our mind”
Als ze er niet is, dan weet een man pas wat ie mist.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:57 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik vergeet al die de dijk titels
meesterond dit punt ken ik ook gewoon wel, tenzij het een binnenkomer is of zo.
Een man weet niet wat is mistquote:Op donderdag 30 december 2021 18:57 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik vergeet al die de dijk titels
meesterond dit punt ken ik ook gewoon wel, tenzij het een binnenkomer is of zo.
Moet ook eten in coronatijd.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zonde dat een jongen met principes als Tim Knol zich hiervoor laat lenen
Je mag helegaar geen vuurwerk afsteken dit jaar!quote:Op donderdag 30 december 2021 18:58 schreef houdjemond het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig Nieuwjaar allemaal
Cheersquote:Op donderdag 30 december 2021 18:58 schreef houdjemond het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig Nieuwjaar allemaal
Wel grappig trouwens: Bob had geen minimumlengte (want viel onder oudere regels), voor Max & Moritz moet je minstens 1 meter lang zijnquote:Op donderdag 30 december 2021 18:57 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik heb Max & Moritz nog niet kunnen doen, maar ja, de Bob was een stuk spannender. Dat nieuwe ding is volledig aangedreven en suist niet op zwaartekracht naar beneden. Ter vergelijking: topsnelheid Bob was 60 km/u, Max & Moritz gaat niet harder dan 36 km/u
ja dit helpt niet echt ik luister nauwelijks naar teksten.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:58 schreef Isorden het volgende:
[..]
Een man weet niet wat is mist
maar als ze er niet is
weet een man pas wat ie mist
quote:Op donderdag 30 december 2021 18:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je mag helegaar geen vuurwerk afsteken dit jaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |