quote:Op donderdag 30 december 2021 18:53 schreef LTVDK het volgende:
Zo maar eens lekker babi pangang gaan halen
Zonder een zekere voetbalclub zou die niet eens in de lijst staan denk ikquote:Op donderdag 30 december 2021 18:54 schreef Isorden het volgende:
Hierna alleen nog de beste Bob Marley
Dat is meer een kinderachtbaan toch?quote:Op donderdag 30 december 2021 18:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Die nieuwe baan is leuk hoor, maar ik mis oprecht de Bob.....
Familieachtbaan, kids moeten wel een minimale lengte hebbenquote:Op donderdag 30 december 2021 18:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is meer een kinderachtbaan toch?
@:hamlapjes
Kom oooooop die De Dijk ken je echt wel!quote:Op donderdag 30 december 2021 18:56 schreef MTheBassman het volgende:
303 Angel Of Death Slayer [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
302 No One Knows Queens Of The Stone Age STEMLIJST GENOT![]()
![]()
![]()
![]()
301 Als Ze Er Niet Is De Dijk
300 Roxanne The Police
299 Kashmir Led Zeppelin![]()
![]()
298 Pride (In The Name Of Love) U2
297 Psycho Muse![]()
![]()
![]()
296 Une Belle Histoire Michel Fugain![]()
295 Everywhere Fleetwood Mac
294 Take Me Home, Country Roads John Denver
293 Ze Huilt Maar Ze Lacht Maan
Arme kinderen gaan 2 avonden achter elkaar wakker blijven dusquote:Op donderdag 30 december 2021 18:56 schreef PippenScottie het volgende:
De Pippies willen morgen wakker blijven. Ik vind het prima, maar dan moeten ze vandaag op tijd naar bed.
Maar eerst mogen ze zo kennis maken met SLAYER!
Dat noemen ze nou opvoedingquote:Op donderdag 30 december 2021 18:56 schreef PippenScottie het volgende:
De Pippies willen morgen wakker blijven. Ik vind het prima, maar dan moeten ze vandaag op tijd naar bed.
Kijk, dat heet opvoeding!quote:Op donderdag 30 december 2021 18:56 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb nog twee bakken Chinees van gisteren overquote:Op donderdag 30 december 2021 18:53 schreef LTVDK het volgende:
Zo maar eens lekker babi pangang gaan halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |