Daar draaien ze ook vaak Blof, dus pas opquote:Op donderdag 30 december 2021 18:48 schreef livelink het volgende:
Blof haalt me over om nu naar de supermarkt te gaan.
ja herken ik opzich wel, dan heb je al zoveel shit aan je hoofd en dan kan je dat net even niet hebben. Is soms ook niet erg als mensen even op hun plaats gezet worden, moet je uiteindelijk ook niet te veel mee zittenquote:Op donderdag 30 december 2021 18:49 schreef alopio het volgende:
[..]
Persoonlijk verhaal, maar aantal jaar gelden een burn-out gehad. Mijn “druppel” was in de supermarkt, niet de beste plek, ging toen iemand zeiken tegen me omdat ik voor een vriesvak ofzo stond. Toen knapte het draadje, de mens helemaal stijf gescholden, mandje op de grond geflikkerd en de supermarkt uitgelopen.
Nu kan ik er een soort om lachen, moet wel een scène geweest zijn(ja het gaat nu ook weer goed trouwens)
Rustig, rustig, hou je in. Nog even.quote:
Heb gelijk dit beeld erbijquote:Op donderdag 30 december 2021 18:49 schreef alopio het volgende:
[..]
Persoonlijk verhaal, maar aantal jaar gelden een burn-out gehad. Mijn “druppel” was in de supermarkt, niet de beste plek, ging toen iemand zeiken tegen me omdat ik voor een vriesvak ofzo stond. Toen knapte het draadje, de mens helemaal stijf gescholden, mandje op de grond geflikkerd en de supermarkt uitgelopen.
Nu kan ik er een soort om lachen, moet wel een scène geweest zijn(ja het gaat nu ook weer goed trouwens)
quote:Op donderdag 30 december 2021 18:51 schreef Fred_B het volgende:
Nog zo’n pareltje Zo Stil In Mij komt ook nog zeker
bohhhhh ik zie nu pas dat ie na dit uur komtquote:
Ohh dit klinkt heel herkenbaar. Paar jaar geleden ook op randje burnout gestaan. Ik voelde me totaal leeg. Liep in de supermarkt maar was met mn hoofd allesbehalve in de supermarkt. En toen stormde er in een gang 8 kinderen op me af. Althans zo voelde het. Ze waren heel druk. Ik heb de kinderen aan de kant geduwd en ben de supermarkt uitgelopenquote:Op donderdag 30 december 2021 18:49 schreef alopio het volgende:
[..]
Sjorsquote:
quote:
Jan Klaassen wist niet hoe snel hij naar Den Briel moest marcheren.quote:
heb volgens mij een keer in de supermarkt een soort mini paniekaanval gekregen, ik had een kater en toen werd ik op den duur angstig. Nee, dat is niet fijn. Ik kon me nog beheersen, hoe weet ik niet.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ohh dit klinkt heel herkenbaar. Paar jaar geleden ook op randje burnout gestaan. Ik voelde me totaal leeg. Liep in de supermarkt maar was met mn hoofd allesbehalve in de supermarkt. En toen stormde er in een gang 8 kinderen op me af. Althans zo voelde het. Ze waren heel druk. Ik heb de kinderen aan de kant geduwd en ben de supermarkt uitgelopen
quote:Op donderdag 30 december 2021 18:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jan Klaassen wist niet hoe snel hij naar Den Briel moest marcheren.
denk het niet, ben zelf niet per se een slayer fan maar ik denk dat meesten het niks boeit, die gaan effe keihard los en weer verder.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:52 schreef Gretzl het volgende:
Zijn Slayer-fans net zoiets als Bankzitter-fans?
Dat is het ook, helemaal leeg, afwezig, tja die vrouw kon er ook niks aan doen, verkeerd plek verkeerde tijd.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ohh dit klinkt heel herkenbaar. Paar jaar geleden ook op randje burnout gestaan. Ik voelde me totaal leeg. Liep in de supermarkt maar was met mn hoofd allesbehalve in de supermarkt. En toen stormde er in een gang 8 kinderen op me af. Althans zo voelde het. Ze waren heel druk. Ik heb de kinderen aan de kant geduwd en ben de supermarkt uitgelopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |