En een hele milde en droge winter voor jou.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 07:45 schreef AllesKaputt het volgende:
Veel heil en zegen voor het nieuwe jaar
De hele dag allemaal doffe knallen, voor wie of wat?quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:55 schreef wimderon het volgende:
Als ik vuurwerk of carbidschieten zeg, wat borrelt er dan in jullie op?
Weet je wie ook nooit fouten toegaf?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
'nieuw jaar nieuwe kansen' zeggen zodat je je fout niet hoeft toe te geven, wat armoedig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom terug!Jack does it in real time...
WE zijn bestolen.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Geen kabinetspositie voor Bente Becker valt me nu op, erg jammer. Die had ik graag op migratie gezien.
quote:
quote:Op woensdag 29 december 2021 15:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je hoeft @:maxi-mus niet zo onderuit te halen, die jongen heeft het al zwaar genoeg.
Een staatslot kopen is voor de ultieme debielen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:20 schreef franklop het volgende:
Nog iemand miljonair geworden vannacht?
Je bent op dreefquote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een staatslot kopen is voor de ultieme debielen.
Nou fijn, ik dankzij jou 13 uur en 32 minutenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
Dit jaar heb ik het toch maar mooi 13 uur en 29 minuten volgehouden aleer ik me weer eens doodergerde aan deze gozer.
Als ik het moet zien door Milena Holdert, dan jullie ook.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Nou fijn, ik dankzij jou 13 uur en 32 minuten
Waarom kijk jij naar dat soort tokkie televisie?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:37 schreef Slobeend het volgende:
Jack van Gelder zat gisteren in de Masked Singer. Ter info.
Ik was bij familie waar een neefje en een nichtje daarnaar keken. Het was afzien.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waarom kijk jij naar dat soort tokkie televisie?
Dat lijkt me een goede reden ze per direct te onterven.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik was bij familie waar een neefje en een nichtje daarnaar keken. Het was afzien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |