Goed mogelijk.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:12 schreef LTVDK het volgende:
Titels van de Golden Earring zeggen me nooit zoveel, maar zal ongetwijfeld weer zo'n bazenplaat zijn waar ik vaker naar zou moeten luisteren
Eigenlijk zit ik gewoon op de bankquote:Op donderdag 30 december 2021 18:13 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Hopelijk zat je niet op het puntje ervan.
Die gozer moet gewoon nog kleiner zijn dan ik.quote:
Heeft ie een rolletje pepermunt in zijn broekzak?quote:
Nou niet overmoedig worden hé.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:14 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die gozer moet gewoon nog kleiner zijn dan ik.
Zou juist het leukste stukje zijnquote:Op donderdag 30 december 2021 18:14 schreef PippenScottie het volgende:
Met een klasgenootje heb ik wat Golden Earring nummers gespeeld op de open dag van onze middelbare school. Ik keyboard, hij gitaar.
Ik wilde deze ook spelen, maar hij vond het aaah aaah aaah stukje niet zo gepast.
Mietje
Wat een waardeloos geval (je klasgenootje).quote:Op donderdag 30 december 2021 18:14 schreef PippenScottie het volgende:
Met een klasgenootje heb ik wat Golden Earring nummers gespeeld op de open dag van onze middelbare school. Ik keyboard, hij gitaar.
Ik wilde deze ook spelen, maar hij vond het aaah aaah aaah stukje niet zo gepast.
Mietje
We zullen zo’n pop in de tuin zetten.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog 9 jaar en dan is Sara 50 jaar
Hij kon wel muziek maken. Ik deed maar iets.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:16 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Wat een waardeloos geval (je klasgenootje).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |