SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Zei het nu als geintje voor de leg omdat ik het aan het begin zei na 2x 180, weer net niet maar zat wel met een big smilequote:
Schreeuw niet zo.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
NOG MAAR 8 TOPPA VANDAAG DOORSTAMPEN ALLEN
Nou nou nouquote:Op donderdag 30 december 2021 18:08 schreef polderturk het volgende:
Smerige hond Michael van Gerwen.
Je hebt ons WK letterlijk verziekt.
Nee klopt. Wel een genotspot met 25 180ers.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:17 schreef Tagliano het volgende:
Niet al te veel mentions
Vermoedelijk geen negendarter gemist
Dobbie - Loek was wel een HEER LIJ KEN PARTIJ.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:17 schreef Tagliano het volgende:
Niet al te veel mentions
Bedankt voor de info, ik zit net te eten.quote:
Krijg je van al die tering troep in je kies douwen.quote:
Wat een troep in dat huis.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:53 schreef Poepz0r het volgende:
Dit staat gewoon op de frontpage. Godsammeknake @:de_boswachter
[ afbeelding ]
Graag in een spoiler aub.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:53 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
@HaagseHenkie ook.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:13 schreef King_Peep het volgende:
Had meer verwacht van Raya dit toernooi.
Eten (veel)quote:Op donderdag 30 december 2021 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat gaan we morgenavond doen trouwens henkies?
Nou hopen dat ze gaan vlammen dan vanavondquote:Op donderdag 30 december 2021 18:40 schreef Stoorzendert het volgende:
Ook maar eens vlammetjes gekocht voor de potten van vanavond
Feestje bij iemand thuis met eten en ja de rest kun je wel invullen. @fetXquote:Op donderdag 30 december 2021 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat gaan we morgenavond doen trouwens henkies?
Ja nou ja. Morgenmiddag bedoelde ik eigenlijkquote:
Werken vermoedelijkquote:Op donderdag 30 december 2021 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou ja. Morgenmiddag bedoelde ik eigenlijk
Loek twee maal tot 2x 180 met zn koele handquote:Op donderdag 30 december 2021 18:17 schreef Tagliano het volgende:
Niet al te veel mentions
Op de pot iig wel. Godnondejuquote:Op donderdag 30 december 2021 19:33 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Nou hopen dat ze gaan vlammen dan vanavond
Dames damesquote:Op donderdag 30 december 2021 18:53 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
Onder Achmeds doosje?quote:Op donderdag 30 december 2021 18:53 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
Klap in het gezicht van de zorgquote:Op donderdag 30 december 2021 19:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Feestje bij iemand thuis met eten en ja de rest kun je wel invullen. @:fetx
Oorspronkelijk met 8 man, nu iets meer.
Schaatsen is geen sport.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:54 schreef superniger het volgende:
Moet nog even bijkomen van het schaatsen.
Preciesquote:Op donderdag 30 december 2021 19:55 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dan maken we er wel een Hollandse avond van…..
En waarschijnlijk de laatste x dit WK. Geen Hollands WK allen.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:55 schreef DKUp het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op donderdag 30 december 2021 19:57 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
En waarschijnlijk de laatste x dit WK. Geen Hollands WK allen.
Altijd in het warme bad toch?quote:Op donderdag 30 december 2021 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Begint echt op te vallen dat het niveau hoog is
Eerder wanhoop.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:01 schreef BB-King het volgende:
Martijn Kleermaker, de grote hoop der Nederlanders.
Wade wint 4-0
Volgens Ron hoogniveauquote:Op donderdag 30 december 2021 20:02 schreef LordVoldermort het volgende:
Ross Smith was gewoon walgelijk slecht
Sammi Marshquote:Op donderdag 30 december 2021 20:02 schreef King_Peep het volgende:
Wade is toch met die ene blonde walk-on chick?
Nog geen bruine gezien dus kan kloppen.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:02 schreef King_Peep het volgende:
quote:Op donderdag 30 december 2021 19:55 schreef DKUp het volgende:
[..]
Sammi Marsh genotquote:Op donderdag 30 december 2021 20:02 schreef King_Peep het volgende:
quote:Op donderdag 30 december 2021 20:00 schreef Gehrman het volgende:
Volgens mij is Marcel Maijer een seriemoordenaar.
Echt wat een mongolenvragen weer. Hij staat bij de laatste fucking acht, natuurlijk kan hij het winnen. Waarschijnlijk niet, nee, maar hij hoeft niet nog zeven keer te winnen ofzo hequote:
Hallo mijn kindquote:
Echt waardeloze inzendingen hele middag. Walgelijkquote:Op donderdag 30 december 2021 20:06 schreef Tagliano het volgende:
Dit is NIET de opdracht waarop @:maxi-mus en ik hadden gehoopt
Oh dit was vanmiddag ook welquote:Op donderdag 30 december 2021 20:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Echt waardeloze inzendingen hele middag. Walgelijk
Picsquote:Op donderdag 30 december 2021 20:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Echt waardeloze inzendingen hele middag. Walgelijk
Stelletjes paupers ook. De hele dag op één dartbord setje teren.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:06 schreef Tagliano het volgende:
Dit is NIET de opdracht waarop @:maxi-mus en ik hadden gehoopt
Prima man, erg leuke Q&A ook gehad in DRTquote:Op donderdag 30 december 2021 20:08 schreef King_Peep het volgende:
Hoe zijn de meningen hier over Jacques?
Heeft ze je geghost?quote:Op donderdag 30 december 2021 20:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ga er zo eentje eten (want @:lonaa kwam niet opdagen)
Erg lekker
Uiteraard, ze komen niet van de bakker, is toch maar beeldvullingquote:Op donderdag 30 december 2021 20:08 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze zien eruit als vieze supermarkt oliebollen
quote:Op donderdag 30 december 2021 20:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ga er zo eentje eten (want @:lonaa kwam niet opdagen)
Erg lekker
Jacques 4ever.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:08 schreef King_Peep het volgende:
quote:Op donderdag 30 december 2021 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Het dak ging eraf bij een BDO WK?Zijn daar beelden van?
Goede stem. Wil ook zo’n kekke headsetquote:Op donderdag 30 december 2021 20:08 schreef King_Peep het volgende:
Darten zonder commentaar van Jacques (en dan bedoel ik niet losse sessies, maar in het algemeen) zou ik bijzonder onprettig vinden. Een groot gemis.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:08 schreef King_Peep het volgende:
Biljarten wordt bijna leuk doordat Zjak het commentaar geeft.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Darten zonder commentaar van Jacques (en dan bedoel ik niet losse sessies, maar in het algemeen) zou ik bijzonder onprettig vinden. Een groot gemis.
Hij staat er een volle buikdikte af.quote:
"bijna"quote:Op donderdag 30 december 2021 20:11 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Biljarten wordt bijna leuk doordat Zjak het commentaar geeft.
Zjak doet biljarten?quote:Op donderdag 30 december 2021 20:11 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Mosconi cup ofzo. Jij moet dit weten.quote:
het oreert nogal jaquote:Op donderdag 30 december 2021 20:12 schreef engine het volgende:
Kleermaker praat alsof hij al 3x wereldkampioen is geworden.
Biljarten kan me uiterst weinig boeien.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:12 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Mosconi cup ofzo. Jij moet dit weten.
Hoogmoed komt voor de valquote:Op donderdag 30 december 2021 20:12 schreef engine het volgende:
Kleermaker praat alsof hij al 3x wereldkampioen is geworden.
Oja geen sneeuw, sorry.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Biljarten kan me uiterst weinig boeien.
Dick JaspersGodquote:Op donderdag 30 december 2021 20:11 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik schakel 'zo' in.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:14 schreef Tagliano het volgende:
Het is maar goed dat @:el-stinho er niet is
Vķķr deze motiequote:Op donderdag 30 december 2021 20:15 schreef Zipportal het volgende:
Dat stomme gelach. OPDONDEREN MARCEL.
Kleren is genot om naar te kijken maar teveel afzwaaiers om een serieuze top-20 speler te worden (vooralsnog).quote:Op donderdag 30 december 2021 20:15 schreef Mani89 het volgende:
Top 20 :’) we worden iets te enthousiast van iemand die dit WK niet verder is gekomen dan 91 gemiddeld.
Doet ie niet mee met dat senioren WK waar Taylor ook weer mee bezig is?quote:Op donderdag 30 december 2021 20:15 schreef Wereldgozer het volgende:
Kw
[..]
Kwalificatie gespeeld voor WDF wk genot
Niet mooiquote:Op donderdag 30 december 2021 20:16 schreef Tagliano het volgende:
Heeft dat danseresje haar tattoo laten uitbreiden?
Heeft dit jaar op de vloer ook zķveel waardeloze potjes van onderin de 80 gegooid. Hij mag dolblij zijn met de top 32.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kleren is genot om naar te kijken maar teveel afzwaaiers om een serieuze top-20 speler te worden (vooralsnog).
Snooker, pool en driebanden op Ziggy (dat pakket gaat nu naar Viaplay, waar Jacques ook heen gaat).quote:
Wie gaan er nog meer mee naar ViaPlay?quote:Op donderdag 30 december 2021 20:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Snooker, pool en driebanden op Ziggy (dat pakket gaat nu naar Viaplay, waar Jacques ook heen gaat).
Kan beter een kapmes gebruiken.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:18 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wade mag wat dichterbij z’n scheerapparaat gaan staan.
Tom HardyGODquote:Op donderdag 30 december 2021 20:20 schreef Mani89 het volgende:
Weet lijkt tegenwoordig sprekend op die jood uit Peaky Blinders.
quote:Op donderdag 30 december 2021 20:21 schreef engine het volgende:
Martijn doet waar Martijn goed in is.
kwam net een vies gifje van @Wertha tegen in het gifjestopicquote:Op donderdag 30 december 2021 20:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb kaartjes voor de RAB bandwagon
Gestoord schepsel is het die hondengeluiden maakt .quote:Op donderdag 30 december 2021 20:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Onderliggend lijden met die LePikzuiger. @:PowerLoungen
Ik ben van mening dat de laatste set de belangrijkste isquote:Op donderdag 30 december 2021 20:25 schreef El-Stinho het volgende:
De derde set is het belangrijkst.
Net als de zevende gamequote:Op donderdag 30 december 2021 20:25 schreef El-Stinho het volgende:
De derde set is het belangrijkst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |