Echt wat een mongolenvragen weer. Hij staat bij de laatste fucking acht, natuurlijk kan hij het winnen. Waarschijnlijk niet, nee, maar hij hoeft niet nog zeven keer te winnen ofzo hequote:
Hallo mijn kindquote:
Echt waardeloze inzendingen hele middag. Walgelijkquote:Op donderdag 30 december 2021 20:06 schreef Tagliano het volgende:
Dit is NIET de opdracht waarop @:maxi-mus en ik hadden gehoopt
Oh dit was vanmiddag ook welquote:Op donderdag 30 december 2021 20:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Echt waardeloze inzendingen hele middag. Walgelijk
Picsquote:Op donderdag 30 december 2021 20:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Echt waardeloze inzendingen hele middag. Walgelijk
Stelletjes paupers ook. De hele dag op één dartbord setje teren.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:06 schreef Tagliano het volgende:
Dit is NIET de opdracht waarop @:maxi-mus en ik hadden gehoopt
Prima man, erg leuke Q&A ook gehad in DRTquote:Op donderdag 30 december 2021 20:08 schreef King_Peep het volgende:
Hoe zijn de meningen hier over Jacques?
Heeft ze je geghost?quote:Op donderdag 30 december 2021 20:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ga er zo eentje eten (want @:lonaa kwam niet opdagen)
Erg lekker
Uiteraard, ze komen niet van de bakker, is toch maar beeldvullingquote:Op donderdag 30 december 2021 20:08 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze zien eruit als vieze supermarkt oliebollen
quote:Op donderdag 30 december 2021 20:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ga er zo eentje eten (want @:lonaa kwam niet opdagen)
Erg lekker
Jacques 4ever.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:08 schreef King_Peep het volgende:
quote:Op donderdag 30 december 2021 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Het dak ging eraf bij een BDO WK?Zijn daar beelden van?
Goede stem. Wil ook zo’n kekke headsetquote:Op donderdag 30 december 2021 20:08 schreef King_Peep het volgende:
Darten zonder commentaar van Jacques (en dan bedoel ik niet losse sessies, maar in het algemeen) zou ik bijzonder onprettig vinden. Een groot gemis.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:08 schreef King_Peep het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |