Waarom zei niemand dat net, dan had ik het wel gewetenquote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 17:28 schreef houdjemond het volgende:
Hugo de Jonge wordt minister voor Wonen, Rob Jetten naar Klimaat
https://f7td5.app.goo.gl/zUvZeL
Verzonden via @:updayNL
Abandon all hope
Of juist wel, zijn we overal vanaf.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ollongren op defensietis te hopen dat er de komende 3 jaar geen oorlog uitbreekt
Waar woon jij?quote:
Ooooooh Michael van Gerweeeeenquote:Op donderdag 30 december 2021 17:29 schreef Zorro het volgende:
Ik ga het even bij het dartsen houden hoor
Ik bedoelde eigenlijk tijdens de top 2000.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet per se mee eens. Zijn genoeg bands in de Top 2000 waar ik een heel album van kan luisteren.
Maar dat doet Barney altijd al, zo met zijn armen omwijd en omhoog kijken. Dit hoor bij Mighty Mike. Dit kan nietquote:
Vlakbij de Zaanse Schansquote:Op donderdag 30 december 2021 17:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Waar woon jij?
Ik heb wel kauwgom in een prullenbak gegooid, ik hoop niet dat het de jouwe was
Dan ook niet per se, maar er zijn wel artiesten waarbij ik me inderdaad wel ga storen.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk tijdens de top 2000.
Wat moest jij met Oscars kauwgom?quote:Op donderdag 30 december 2021 17:30 schreef PippenScottie het volgende:
Grootste grap is natuurlijk dat de VVD de minister voor Natuur mag gaan leveren. Grootste vervuilers van allemaalquote:Op donderdag 30 december 2021 17:30 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Of juist wel, zijn we overal vanaf.
Dan was ik inderdaad vlakbijquote:Op donderdag 30 december 2021 17:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Vlakbij de Zaanse Schans
Waarom ruim jij andermans kauwgom op?quote:Op donderdag 30 december 2021 17:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Waar woon jij?
Ik was daar vorig jaar. Komt wel dichtbij zoquote:Op donderdag 30 december 2021 17:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Vlakbij de Zaanse Schans
te laatquote:Op donderdag 30 december 2021 17:31 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom ruim jij andermans kauwgom op?
Beetje uitkijken jij, straks spoelen al die gare fans hier nog binnenquote:Op donderdag 30 december 2021 17:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
ALLE BANKZITTERS ZIJN HOOOOOMOOOO
Reeds besproken.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:31 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom ruim jij andermans kauwgom op?
Ja echt!quote:Op donderdag 30 december 2021 17:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was daar vorig jaar. Komt wel dichtbij zo
quote:Op donderdag 30 december 2021 17:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja echt!
Ik was vorige week in de buurt van Enkhuizen ....
Ik ben blij met elk nummer uit dat tijdperk dat me bovengemiddeld veel doet (cliché-keuze of niet).quote:
Zo praat je niet over Marokkaanse vrouwen.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:32 schreef Perrin het volgende:
Rifje om je vingers bij af te likken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |