TMF MTV en The BOX achter elkaar als zenders en overal veel te dure berichtjes heen sturen om op tv langs te komenquote:Op donderdag 30 december 2021 17:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kan me TMF nu nauwelijke meer voorstellen.
Tenormanquote:
Het ergert me gewoon dat iemand Matijn heet ipv Martijn.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:08 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Valt mee toch tov Elon musk' kind
Volgens mij hebben Paranoid Android en deze nog in de TMF dag top 5 gestaanquote:Op donderdag 30 december 2021 17:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik keek eind jaren 90 naar TMF maar kan me dat niet herinneren.
Precies! Die weten hoe te krijsenquote:Op donderdag 30 december 2021 17:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jij was toch van de hardrock en metal? Gelukkig zingen de zangers daar over t algemeen een stuk beter
Oh jij trapte daarin ja?quote:Op donderdag 30 december 2021 17:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
TMF MTV en The BOX achter elkaar als zenders en overal veel te dure berichtjes heen sturen om op tv langs te komen
Dan komt de Karmapolitiequote:
The Racing Rats ook.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Volgens mij hebben Paranoid Android en deze nog in de TMF dag top 5 gestaan
Nu heb je XITE waarbij je gewoon je eigen muziek op kan zetten ofzo.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
TMF MTV en The BOX achter elkaar als zenders en overal veel te dure berichtjes heen sturen om op tv langs te komen
Ik ben bang dat ze dit jaar ook gewoon echt plaats hebben moeten maken voor de Earring, Adele en ABBA-trein. Deze gaat 40 plekken achteruit. Dat kan wel bij benadering de gezamenlijke optelsom van alle noteringen die er van die acts voorbij schieten zijnquote:Op donderdag 30 december 2021 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Radiohead en Muse zakken ook ieder jaar weer een beetje verder he? Alternative in de Top 2000 is echt knakendood
Muse valt wel mee toch? En als die weer een keer optreden hier, krijgen ze vast ook wel weer een mooie bonusquote:Op donderdag 30 december 2021 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Radiohead en Muse zakken ook ieder jaar weer een beetje verder he? Alternative in de Top 2000 is echt knakendood
Ooit was ik super onschuldig en naïef okéquote:Op donderdag 30 december 2021 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh jij trapte daarin ja?
Mooiste stuk wat mij betreftquote:Op donderdag 30 december 2021 17:09 schreef skysherrif het volgende:
For a minute there i lost myself
Als het 1997 was keek ik nog niet trouwens.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Volgens mij hebben Paranoid Android en deze nog in de TMF dag top 5 gestaan
Op gestemdquote:
Ach nee toch.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ooit was ik super onschuldig en naïef oké
Checkquote:Op donderdag 30 december 2021 17:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Als het 1997 was keek ik nog niet trouwens.
Heb ik aardig wat geld aan smsjes mee verspildquote:Op donderdag 30 december 2021 17:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |