Hier gaat iets misquote:Op donderdag 30 december 2021 16:56 schreef Dagoduck het volgende:
SLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRR
Recht zo die gaat de lijst uitquote:Op donderdag 30 december 2021 16:56 schreef Isorden het volgende:
[..]
Wel de top 100 uitgedonderd dit jaar.
Liefde hequote:Op donderdag 30 december 2021 16:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
De manier waarop Liesbeth bleef vastklampen aan Ramses, zelfs toen ie al seniel was, heeft ook wel iets pathetisch
LIEEEEEESBEEEEETHquote:Op donderdag 30 december 2021 16:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
De manier waarop Liesbeth bleef vastklampen aan Ramses, zelfs toen ie al seniel was, heeft ook wel iets pathetisch
Ik snijd ook zo de Dirkies van Duivenbodes in stukkenquote:Op donderdag 30 december 2021 16:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volontiers, ik ga even wat groente snijden
Voor muziek??quote:
quote:
En die kennen geen liefde ofzo?quote:Op donderdag 30 december 2021 16:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hij was verdomme homoseksueel!
zeker wel! Maar Liesbeth was geen man voor zover ooit is kunnen vaststellenquote:Op donderdag 30 december 2021 16:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En die kennen geen liefde ofzo?![]()
Wordt bij concerten toch ook willekeurig geroepenquote:
Ik twijfel tussen dit en mijn hoofd tegen de muur slaan. Kijken wat meer verwart.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |