quote:Op donderdag 30 december 2021 19:25 schreef OProg het volgende:
Nieuwsblad.be had ook een lekker dramatische kop vandaag.
Ondanks smeekbedes blijven Nederlandse shoppers Vlaanderen overrompelen: “Als koning het mag, wij toch ook?”
OMT lid de Jong zei vandaag al dat ze het beleid op basis van Nederlandse data willen bepalen. Dus dit gaat helemaal goedkomen.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet uitproberen![]()
Ik stel voor dat we niet teveel naar de overwegend positieve berichten uit het buitenland kijken maar dat wij eigenhandig zelf met onze geringe data aan de slag gaan. Hopelijk zo tegen het voorjaar weten we dan iets meer.
Nou hoorde ik vandaag dat de wooncrisis toch écht de schuld is van de ouderen die niet doorstromen naar kleine appartementen.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet niet of je de laatste 15 jaar hebt opgelet, maar die wooncrisis is er al een tijdje
weten we al jaquote:Op donderdag 30 december 2021 19:25 schreef DonDruiper het volgende:
Weten we al meer over hoe ziekmakend omikron is? Of is dat pas over twee weken?
Echt hequote:Op donderdag 30 december 2021 19:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou hoorde ik vandaag dat de wooncrisis toch écht de schuld is van de ouderen die niet doorstromen naar kleine appartementen.
Diezelfde ouderen die allemaal massaal zo lang mogelijk thuis moesten gaan wonen en gemotiveerd werden hun woning voor (tien)duizenden euro's 'levensloopbestendig' te maken. Die vertikken het dus nu om uit hun gezinswoning te gaan. Wat een lijers!!!![]()
Ze zorgen dus én voor overvolle ziekenhuizen én ze zijn ook nog eens de schuldigen van de wooncrisis!1!. Bejaarden![]()
![]()
![]()
vuurwerk is toch alleen met KvK?quote:Op donderdag 30 december 2021 19:32 schreef Haags het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik vind dit echt kapot grappig
Apart dat ze de voorwendselen voor de lockdown dan wel uit het buitenland trekken.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:33 schreef groenen het volgende:
[..]
OMT lid de Jong zei vandaag al dat ze het beleid op basis van Nederlandse data willen bepalen. Dus dit gaat helemaal goedkomen.
Zolang ze de hele tijd met dat aanwijzen van een groep 'boosdoeners' denken het woningtekort op te kunnen lossen zijn we nog wel even zoetquote:
Die hebben veel overgewerkt en geen regulier verlof kunnen opnemen.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:30 schreef popje het volgende:
[..]
Stuwmeer aan vrije dagen? Is dat een grap?
In Duitsland wel, Belgie niet.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vuurwerk is toch alleen met KvK?
dat hebt ik al verteld, het is niet meer dan een griepje, dus alleen ouderen en kwetsbaren moeten opletten.quote:
In elk geval zorgvuldig, alles buiten buiten onze kaasgrens is per definitie niet zorgvuldig.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:33 schreef groenen het volgende:
[..]
OMT lid de Jong zei vandaag al dat ze het beleid op basis van Nederlandse data willen bepalen. Dus dit gaat helemaal goedkomen.
En dus moet de lockdown verlengd worden?quote:Op donderdag 30 december 2021 19:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die hebben veel overgewerkt en geen regulier verlof kunnen opnemen.
Liever gewoon een saaie man/vrouw zonder al te veel een eigen mening.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:01 schreef alpeko het volgende:
[..]
Daarom zou Kuipers ook geen goede keuze zijn. Ja dat is wel een bestuurder maar geen politieke ervaring. Die zie ik niet echt overeind blijven in de Kamer. Maar Paternotte vind ik nog erger. Dat is een type De Jonge.
Het kan niet anders.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:44 schreef popje het volgende:
[..]
En dus moet de lockdown verlengd worden?
En dat komt bovenop het stuwmeer aan verlof wat er al was. Meeruren maken en overwerk was in heel veel zorginstellingen al de norm.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die hebben veel overgewerkt en geen regulier verlof kunnen opnemen.
Precies dat. Het kan gewoon nog niet.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dat komt bovenop het stuwmeer aan verlof wat er al was. Meeruren maken en overwerk was in heel veel zorginstellingen al de norm.
Aha 46% toename van kinderen in het ziekenhuisquote:Op donderdag 30 december 2021 19:48 schreef phpmystyle het volgende:
https://edition.cnn.com/2(...)hospitals/index.html
Als je deze berichten leest moet je niet eens willen dat de scholen voorlopig nog open gaan.
Waarom hebben de belgen nu geen containers op de weg gezet dan? Net als voorjaar 2020...quote:Op donderdag 30 december 2021 19:32 schreef Haags het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik vind dit echt kapot grappig
Jij weet natuurlijk precies hoe het virus zich gedraagt...quote:Op donderdag 30 december 2021 19:06 schreef phpmystyle het volgende:
De cijfers dalen, dat betekent dat de lockdown zijn vruchten afwerpt.
Maar we hebben toch nog nooit een lockdown gehad?quote:Op donderdag 30 december 2021 19:58 schreef capricia het volgende:
Ik moet je eerlijk zeggen: met die cijfers in andere landen om ons heen, vind ik onze lockdown een prima te verdedigen besluit.
Heb je helemaal gelijk in, nog steeds niet echt pijn geleden.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:59 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Maar we hebben toch nog nooit een lockdown gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |